1. 2. 2017

Společnost ČEZ Slovensko zaznamenala rekordní rok 2016

Lídr mezi alternativními dodavateli elektřiny a zemního plynu na slovenském trhu, společnost ČEZ Slovensko, zaznamenala svůj nejúspěšnější rok z pohledu velikosti zákaznické základny i výsledků. Firmě narostl počet zákazníků, dodaný objem energií i dosažená výška hrubé marže z dodávky komodit, která odráží její finanční zdraví.

Společnosti ČEZ Slovensko se v roce 2016 dařilo zejména při získávání zákazníků z firemního segmentu. Objem dodané elektřiny a zemního plynu se zvýšil o 10 % oproti předcházejícímu roku, hrubá marže rostla díky dobře načasovaným nákupům elektřiny ještě výrazněji.

„Potvrdil se i dlouhodobý trend akvizice nových klientů, v rámci kterého se počet firemních zákazníků od roku 2015 zvýšil o téměř 30 %, což aktuálně představuje bázi přibližně 4 tisíce subjektů. Portfolio firemních zákazníků chceme dále rozvíjet, například i nabídkou široké palety energetických služeb, které již nyní v České republice poskytuje společnost ČEZ ESCO,“ uvedl generální ředitel ČEZ Slovensko Igor Nagy.

O služby ČEZ Slovensko projevují stále větší zájem také malé a střední podniky, a to převážně v regionu východního i středního Slovenska. „Meziroční růst dodávky energií se v této skupině klientů pohybuje na úrovni 30 %,“ upřesnil Nagy. Počet zákazníků v segmentu domácností se drží na stabilní úrovni zhruba 65 tisíc. Tento segment pozitivně ovlivňuje úspěšné hospodaření firmy v uplynulých letech.

Firma v minulém roce intenzivně věnovala také zlepšování zákaznického informačního systému či zjednodušením procesů pro klienty. Právě přehlednější nabídka zvyšuje atraktivitu dodavatelů v očích zákazníků.