Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vás informovat, že v rámci rozšiřování našich služeb, budeme tuto neděli 18.12.2022 7-8 hod měnit poskytovatele platební brány.
Nová platební brána Vám umožní:
• od 1.1.2023 stržení částky ve FUTUR/E/GO účtu zákazníka za dobíjení po každém dobití (oproti jedné platbě za celý měsíc)
• eliminace problémů s platbami vyšších částek za celý měsíc
• 3ds ověření online plateb
• připravujeme platby pomocí Google Pay / Apple Pay
Jako provozovatel služby, nemáme přístup k Vaším údajům o platební kartě a proto Vás žádáme o znovu zadání platební karty do Vašeho FUTUR/E/GO účtu. Aktualizaci můžete učinit od neděle 8hod přes mobilní aplikaci či webový portál https://account.elektromobilita.cz/login v sekci: Účet - Platební metody – Přidat platební metodu.
Pokud tento krok neučiníte, nebude možné dobíjet u ČEZ veřejných dobíjecích stanic.
V případě potřeby další asistentce či vyskytnutí problémů nás neváhejte kontaktovat na emailu: info@futurego.cz / 211 040 101.
Podívejte se na manuál, jak si zadat opětovně platební kartu.
Věříme, že budete s našimi službami i nadále spokojeni a těšíme se na to, že budete čerpat energii u našich dobíjecích stanic.
Tým Elektromobilita ČEZ