Volání v síti ČEZ zdarma si užívá již přes 50 000 zákazníků | Tiskové zprávy | Skupina ČEZ

Volání v síti ČEZ zdarma si užívá již přes 50 000 zákazníků

MOBILU OD ČEZ netrvalo ani 5 měsíců, aby si získal přízeň přes 50 000 zákazníků. Ukazuje se, že Češi chtějí platit jen za ty služby, které opravdu využijí. S MOBILEM OD ČEZ k tomu získají řadu benefitů.

„Logika MOBILU OD ČEZ je jednoduchá. Čím více zákazníků, tím výhodnější je pro ně volání, protože si v síti ČEZ volají mezi sebou zdarma,“ vysvětluje Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, a dodává: „Navíc ti, kteří odebírají elektřinu či plyn od ČEZ Prodej, mají i SMS v síti ČEZ zdarma. V praxi to znamená, že můžete volat i psát SMS a přitom nezaplatíte ani korunu.“ V letošním roce by Skupina ČEZ ráda získala více než 100 000 zákazníků, kteří si budou užívat služeb MOBILU OD ČEZ. Naplnit tento cíl v současnosti podporuje jarní kampaň www.zmenteoperatora.cz, kde mohou nově příchozí zákazníci získat skvělé ceny. Každý zákazník se také může registrovat do Zákaznického programu ŠŤÁVA, který přináší desítky slev, výhod a tipů pro trávení volného času napříč Českou republikou. „Od začátku jsme MOBIL OD ČEZ připravovali jako férového, přátelského mobilního operátora, jehož služby bychom chtěli využívat i my sami. Jsme rádi, že si takto definovaná nabídka služeb získává stále větší přízeň veřejnosti. Budeme v tom rozhodně pokračovat,“ říká Svoboda.

MOBIL OD ČEZ v 5 bodech

  • Vstup na trh 15. 10. 2013. Již před koncem roku překonána hranice 30 000 zákazníků.
  • Základní tarif Platím, jak volám, který je zdarma, si pořizuje přes 80 % zákazníků.
  • Téměř 60 % zákazníků si k MOBILU OD ČEZ přenese své stávající telefonní číslo.
  • Průměrná měsíční útrata zákazníka se pohybuje mezi 200 až 300 korunami.
  • Základní tarif lze libovolně rozšiřovat o balíčky hlasových či datových služeb. Změny v nastavení je možné dělat každý měsíc.  

O MOBILU OD ČEZ

MOBIL OD ČEZ nabízí jeden základní tarif „Platím, jak volám“ zcela bez poplatků. K němu je možné aktivovat další hlasové a datové balíčky. Za 200 Kč měsíčně hlasový balíček „Volám občas“ se sto volnými minutami. Hlasový balíček „Volám rád“ za 340 Kč obsahuje dvě stě volných minut do všech sítí. Aktivace jakéhokoliv hlasového či datového balíčku automaticky znamená telefonování v síti ČEZ zcela zdarma. Datové balíčky jsou tři. Denní za 20 Kč s FUP 50 MB, balíček „Často online“ s 300 MB dat za 200 Kč měsíčně nebo „Žiju online“ za 300 Kč měsíčně s 1 GB dat.

Stávající zákazníci ČEZ Prodej mají s MOBILEM OD ČEZ esemeskování v síti ČEZ zdarma. Mohou jím obdarovat i své tři přátele, kteří také využívají služby MOBILU OD ČEZ. Samozřejmostí jsou MMS, roaming či převedení původního čísla. Zdarma je k dispozici Hlasová samoobsluha s operátory, která je dovolatelná z MOBILU OD ČEZ na čísle *84. Obsluhovat MOBIL OD ČEZ lze též na Zákaznické lince 840 840 840, na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ či přes internetovou samoobsluhu na www.cez.cz. Na všech těchto místech je možné si také MOBIL OD ČEZ zřídit. Uživatelé MOBILU OD ČEZ se mohou na www.stava.cz zdarma registrovat do Zákaznického programu ŠŤÁVA a čerpat řadu výhod a slev pro trávení volného času.

Jan Pavlů, tiskový mluvčí ČEZ

Zveřejněno
7
Březen 2014