4. 4. 2017

ČEZ Distribuce otevřela technické konzultační místo v Ostravě

Podat žádost o připojení k odběru elektřiny či přeložku vedení nebo zjistit informace o odstávkách mohou lidé ode dneška každý pracovní den v nově otevřeném technickém konzultačním místě (TKM) společnosti ČEZ Distribuce v Domě energetiky v Ostravě. Nové kontaktní pracoviště, kterým chtějí energetici přispět ke zlepšení obsluhy svých klientů, má samostatný vchod ze strany od Domu kultury města Ostravy. TKM v severomoravské metropoli je druhé v Česku, už v prosinci firma otevřela kontaktní místo v Děčíně.

 „Mnoho klientů stále preferuje osobní kontakt, nebo jejich požadavek je natolik specifický, že je nutno tuto záležitost vyřešit osobně popřípadě ve spolupráci s ostatními techniky. Chceme trvale zlepšovat dostupnost a kvalitu služeb, které našim klientům poskytujeme,“ vysvětluje důvod otevření TKM Vladimír Budinský, místopředseda představenstva ČEZ Distribuce.  „V dlouhodobém plánu máme zřídit i další technická konzultační místa v ostatních regionech,“  dodává Budinský.

TKM bude otevřeno pět dní v týdnu. V pondělí a středu bude otevírací doba od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 14 hodin. Obsluha TKM nabízí všem klientům profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s požadavky týkající se distribuční problematiky. TKM nebude řešit obchodní záležitosti, ty musí klienti řešit se svým obchodníkem.

Jaké požadavky se na TKM budou řešit:

  • žádosti o připojení, změnu příkonu,
  • přeložky distribučního zařízení,
  • nahlášení poruchy,
  • informace o odstávkách elektřiny,
  • vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci,
  • zaizolování či odizolování vedení,
  • ořezy stromoví v blízkosti vodičů,
  • požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu,
  • dotazy na spínání HDO,
  • požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa,
  • dotazy technického charakteru a další.

Otevření TKM je další krok ČEZ Distribuce ve zlepšování obsluhy svých klientů. Spustila bezplatnou kontaktní linku 800 850 860 pro hlášení poruch a řešení distribučních požadavků. Pro všechny klienty z řad domácností a podnikatelů spustila nový on-line portál pro komunikaci s distributorem - distribuční portál zvaný DIP. Ten nabízí řadu užitečných informací o odběrném místě.  Nově také zprovoznila jako první provozovatel distribuční soustavy v České republice systémové rozhraní ESB (Enterprise Service Bus), které umožňuje přímou komunikaci mezi systémy distributora a obchodníka.