20. 1. 2021

Karlovarské zákaznické centrum má nový kabát

Karlovy Vary – Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Karlových Varech je dvaadvacátým v pořadí, které se dočkalo zásadní proměny. Díky redesignu je nyní šité na míru všem návštěvníkům tak, jak vyplynulo z jejich odpovědí v rámci celorepublikové ankety o reálné představě „zetcéček“ v nejbližší budoucnosti. Opětovný podzimní atak covidu sice centrum v Jateční ulici prakticky ihned po modernizaci pro návštěvníky uzavřel, nyní je ovšem již opět přístupné veřejnosti. Rozumí se, že za dodržení přísných hygienických opatření.

 „Karlovarské zákaznické centrum je nyní více prostornější, a tím i prosvětlenější a vzdušnější. Moderní design nabízí klientům pohodlnou čekací zónu s možností šálku kávy či poháru vody zdarma. Pro rodiče s dětmi je k dispozici dětský koutek, využít lze i wifi připojení. Je bezbariérové, stejně jako přístup z průjezdu v Jateční ulici, kde vozíčkáři snadno zdolají pár schodů díky nainstalované zdvihací plošině,“ říká Slavěna Summerfield, manažerka odboru Zákaznická centra Skupiny ČEZ. Jak dodává, centrum má klasickou otevírací dobu, a to od pondělí do čtvrtka od 8 do 17 a v pátek do 16 hodin.

Přestože lze v současné moderní době vyřešit řadu požadavků online nebo telefonicky, většina těch, co mají rádi osobní jednání, stále převažuje. „Naši konzultanti i po uzavření všech poboček byli na svých místech a vyřizovaly žádosti či dotazy klientů elektronicky. Prakticky denně se také po celé republice setkávali s tím, že jim někdo klepal na dveře a pak se divil, že je zavřeno. Vzhledem k tomu, že například pobočky bank zůstaly otevřené, zákazníky často ani nenapadne, že jsme měli z bezpečnostních důvodů zavřeno,“ podotýká Slavěna Summerfield.

Od pondělí 18. ledna je proto znovuotevřeno všech 24 Zákaznických center Skupiny ČEZ.  Jejich zaměstnanci vše vyřizují v rouškách a za ochrannými skleněnými přepážkami. Úklidové firmy pak denně desinfikují celý interiér i navazující veřejné prostory. „Pro klienty platí povinnost dodržovat dvoumetrové rozestupy, samozřejmě s nasazenou rouškou nebo jinou vhodnou ochranu zakrývající nos a úst. U dveří je k dispozici desinfekce rukou. Počet zákazníků v zákaznických centrech bude podléhat pravidlu jedné osoby na 15 m2 a bude ho koordinovat pověřený zaměstnanec,“ uzavírá  Slavěna Summerfield.