Modernizované Zákaznické centrum ČEZ v Olomouci nabízí více pohodlí, dětský koutek i dobré kafe
Po modernizaci se opět otevřelo Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Olomouci. Ač se nachází stále na stejné adrese v budově Regionálního centra nedaleko vlakového nádraží, získalo nový design: je prostornější, více prosvětlené a hlavně s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Nabízí také klidnější čekání pro rodiče s dětmi – ty se mohou nově zabavit v dětském koutku. V nových prostorách obslouží konzultanti měsíčně až 1800 zákazníků, kteří s nimi mohou kromě dodávek elektřiny řešit také odběr plynu nebo výstavbu fotovoltaické elektrárny na střeše domu.
„Těším se, že konzultanti teď mohou obsluhovat zákazníky v modernějším a příjemnějším prostředí. Uspořádání nové pobočky vychází přímo z průzkumu mezi lidmi, kteří sami navrhovali, co by zlepšili. Takže zájemci o technologie si mohou prohlédnout například fotovoltaický panel, pro prcky máme připravený dětský koutek,“
Klienti si při čekání mohou dát zdarma pohár vody, šálek kávy nebo se připojit k Wi-Fi.
„Po návštěvě u nás stojí za to i vyjet výtahem do 18. patra, odkud je možné pozorovat Olomouc jako na dlani a dohlédnout třeba až na Svatý kopeček,“
Olomouc je 21. modernizovaným zákaznickým centrem ČEZ. V poslední době byla modernizována zákaznická centra v Plzni, Kolíně, Praze a Liberci. V nejbližších měsících se chystáme otevření rekonstruovaného zákaznického centra v Karlových Varech, v plánu je i modernizace center v Ostravě a Teplicích.
Adresa
Jeremenkova 1211/40b (budova Regionálního centra)
GPS
49.590805 / 17.277487
Provozní doba
Pondělí 8.00 – 17.00
Úterý 8.00 – 17.00
Středa 8.00 – 17.00
Čtvrtek 8.00 – 17.00
Pátek 8.00 – 16.00