19. 5. 2020

Největší zákaznické centrum ČEZ se dočkalo ojedinělého pojetí modernizace

Plzeň – Nucené přerušení přímého kontaktu se zákazníky v důsledku pandemie koronaviru a vyhlášenému nouzovému stavu využila Skupina ČEZ ke zcela novému a ojedinělému pojetí modernizace svého největšího zákaznického centra, v němž je měsíčně obslouženo více než tři tisíce klientů či zájemců o prvotní informace. Zákaznické centrum v plzeňské Guldenerově ulici je přitom již dvacátým v pořadím, které prošlo celkový redesignem. Zpřístupněno veřejnosti bylo na začátku května v návaznosti na uvolňování koronavirových opatření ze strany vlády.

 Zatím stále ještě za zvýšených hygienických opatření se v Zákaznickém centru Plzeň věnuje klientům 14 konzultantů a k dispozici jim je i specialista na nekomoditní produkty. Architektonické a designové grafické řešení totiž nejsou jedinými zajímavostmi, které každého návštěvníka centra ihned upoutají. Patří mezi ně i možnost prohlédnout si různé technologie, které v rámci svých služeb Skupina ČEZ nabízí veřejnosti.

Jde například o fotovoltaické panely na střechy rodinných domů nebo moderní bateriový systém ČEZ Battery Box, do kterého je možné vyrobenou elektřiny z fotovoltaiky uložit pro spotřebu například večer, kdy domácí elektrárna nevyrábí. Unikátní je také technologie PowerHeat+, kterou vyvinula společnost Tenaur, patřící do Skupiny ČEZ. Technologie umožňuje propojit fungování fotovoltaiky a tepelného čerpadla, nastavit řízení podle počasí a ovládat z mobilu také další spotřebiče v domě nebo například ohřívat bazén. Fanoušky elektromobility láká nové zákaznické centrum na domácí dobíjecí stanici. Všechny technologie jsou funkční, přičemž  výstavní prostor plynule navazuje na obslužnou část zákaznického centra.

"Moderní design, praktické uspořádání i větší komfort je přínosem nejen pro klienty, ale i pro nás. Nová podoba nám umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji než tomu bylo dříve," říká Hana Poláčková, manažerka Zákaznického centra v Plzni. Jak dodává, hned o patro výše najdou zákazníci kontaktní místo ČEZ Distribuce. „Takže vše potřebné si mohou vyřídit na jednom místě. Navíc jejich čekání může zpříjemnit šálek dobré kávy. Jejich ratolesti se pak mohou zabavit v dětském koutku.“

Redesignem již prošlo 20 zákaznických centrech Skupiny ČEZ. Plzeňské je zatím poslední, před ním bylo zmodernizována například centra v Liberci, Praze a Kolíně, Praze. „V nejbližších měsících se chystáme na otevření modernizovaných zákaznických center v Olomouci a Karlových Varech. V plánu máme i modernizaci v Ostravě a Teplicích," doplňuje Slavěna Summerfield, manažerka odboru zákaznická centra ČEZ Prodej.

Zároveň připomíná, že i přes postupné uvolňování stále zatím ve všech zákaznických centrech platí zvýšená hygienická opatření. Konzultanti jsou vybaveni rouškami, ochrannými rukavicemi, dostatečným množstvím desinfekčních prostředků a na přepážkách byla instalována ochranná plexiskla. Úklidové firmy denně desinfikují celý interiér i navazující veřejné prostory. I pro klienty platí samozřejmě povinnost nosit roušky nebo jinou vhodnou ochranu zakrývající nos a ústa, u dveří jim je k dispozici desinfekce rukou. „Pravidla bezpečného chování v zákaznických centrech si mohou zákazníci přečíst na informačních plakátech vyvěšených na vstupních dveřích,“ uzavírá Slavěna Summerfield.