29. 4. 2020

Ve čtvrtek se otevřou zákaznická centra ČEZ Prodej v Olomouci a Šumperku

V návaznosti na uvolňování koronavirových opatření ČEZ postupně otevírá svá zákaznická centra. Ve čtvrtek 30. dubna se otevírají centra v Olomouckém kraji, konkrétně v Olomouci a Šumperku, v provozu budou každý pracovní den od osmi hodin. Jejich pracovníci zajistí dodržování všech hygienických opatření.

„Jsme rádi, že se můžeme postupně začít vracet do běžného provozu. Naše call centra i online kanály fungovaly po celou dobu naplno a vyřizovaly přes deset tisíc požadavků denně. Telefonátů na call centra v posledních dnech dokonce rapidně přibývalo, takže otevření zákaznických center přichází v pravý čas,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Upravili jsme samozřejmě provozní řád tak, aby byli co nejvíce chráněni zákazníci i naši zaměstnanci.“

Na všech zákaznických centrech platí přísná hygienická opatření. Zaměstnanci mají roušky, ochranné rukavice a dostatečné množství desinfekčních prostředků, na přepážkách je od přímého kontaktu s klienty chrání nově instalovaná plexiskla. Úklidové firmy budou denně desinfikovat celý interiér zákaznického centra i navazující veřejné prostory.

I pro klienty, kteří přicházejí do zákaznických center, platí samozřejmě povinnost nosit roušky nebo jinou vhodnou ochranu zakrývající nos a ústa, u dveří je k dispozici desinfekce rukou. Při čekání musí zákazníci dodržovat dvoumetrový odstup a počet lidí uvnitř zákaznického centra je omezen, což hlídá pověřený zaměstnanec. Pravidla pro bezpečné chování na zákaznických centrech si mohou zákazníci přečíst na informačních plakátech vyvěšených na vstupních dveřích.

Koordinaci počtu zákazníků na pobočkách usnadní i možnost objednání přes rezervační systém na internetových stránkách. 

Své pobočky otevírají také smluvní partneři ČEZ ve městech, kde energetici zákaznická centra nemají – v Jeseníku, Přerově, Hranicích, Uničovu a Zábřeze.

„Jsme rádi, že naši zákazníci mají opět možnost své požadavky vyřizovat osobně. Rád bych také poděkoval všem našim konzultantům za jejich nasazení.  I přes uzavření pracovišť každý den vyřešili zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím emailů nebo dopisů a některá zákaznická centra se přeměnila v call centra, do kterých jsme mohli přesměrovat část volajících,“ uzavírá Jan Foubík, ředitel pro prodej a obsluhu.