29. 9. 2020

Zákaznické centrum šlo do nového, místo v Chomutovce teď sídlí v Poště

Chomutov – Do nového se přestěhovalo Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Chomutově. Nyní sídlí v Galerii Pošta na Palackého ulici, pro pamětníky v místech, kde se za éry pošty nacházela „balíkovna“, tedy příjem a výdej objemných zásilek. Centrum má pochopitelně bezbariérový přístup a co jistě ocení zákazníci ze sídlišť, v jeho blízkosti se nacházejí zastávky MHD. Pro veřejnost je otevřeno v pondělí až čtvrtek od 8 do 17 a v pátek do 16 hodin.

„Naše nové zákaznické centrum se stále nachází v centru města. Je snadno dostupné ze zastávek MHD v obou směrech a také například z parkovišť nedalekých obchodních center Chomutovka a Central,“ říká Slavěna Summerfield, manažerka odboru Zákaznický centra Skupiny ČEZ. „Co je velmi důležité, je jeho větší prostornost, tím má i pohodlnější čekací zónu a hlavně s denním světlem. To vše jistě ocení i naši klienti.“

 Současní i potenciální zákazníci Skupiny ČEZ mají v odpočinkové zóně k dispozici automaty na vodu a kávu zdarma. Během čekání se pak mohou připojit k Wi-Fi, samozřejmostí je dětský koutek s pastelkami a omalovánkami. „Konzultantských míst je osm, přičemž při plném obsazení jsme schopni obsloužit až 1 500 klientů měsíčně. Pokud mají zřízený online účet, mohou si navíc schůzku domluvit předem prostřednictvím našich webových stránek,“ dodává Slavěna Summerfield.

 Všechna zákaznická centra Skupiny ČEZ postupně procházejí modernizací, některá se navíc stěhují i do nového. V rámci celé České republiky bylo zatím redesignováno 21 zákaznických center. Na severu Čech tento trend odstartovalo ZC v Děčíně, po něm následoval právě Chomutov, kde se zmodernizované centrum již v roce 2017 přestěhovalo do OC Chomutovka, dále Ústí nad Labem a Česká Lípa a následně ještě Liberec. „Právě nedostatek denního světla a nestandardní otevírací doba nás vedly k tomu, že jsme v Chomutově šli opět do nového. Tentokráte se samostatným venkovním a dalším vnitřním bezbariérovým vchodem přímo z Galerie Pošta,“ doplňuje Slavěna Summerfield s tím, že nového designu se dočkají zákazníci i v Teplicích.

 Uspořádání nových zákaznických center Skupiny ČEZ vychází z průzkumu mezi klienty, kteří v těch stávajících hodnotili všechny fáze kontaktu od vstupu přes vlastní jednání až po odchod. Je pro nás důležité, aby se všichni cítili v zákaznických centrech co nejpříjemněji, a to nejen při samotné obsluze, ale i v rámci čekání. „Moderní a vzdušný design navozuje nejen příjemnou atmosféru, ale zároveň usnadňuje i orientaci v prostoru,“ uzavírá Slavěna Summerfield.