ČEZ SERVIS
VYTÁPĚNÍ

Starosti o váš plynový kotel pusťte z hlavy. O vše se postaráme za vás.

Co je ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ?

ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je kompletní služba, která se postará o váš plynový kotel a to v podobě jednorázového servisu plynového kotle a kontroly spalinové cesty.

Proč od ČEZ?

Za 199 Kč měsíčně od nás získáte:

  • pravidelný roční servis plynového kotle a povinnou kontrolu spalinové cesty, případně její čištění
  • monitoring termínů kontrol – s dostatečným předstihem vám dáme vědět, že je čas na další kontrolu
  • archiv záznamů o kontrole – všechny potřebné doklady u nás budete mít uchovány pro případ, že byste je ztratili
  • širokou škálu značek servisovaných kotlů
  • v případě nevyhovujícího stavu vašeho kotle připravíme nezávaznou nabídku na nové zařízení.
React App

Co mi to přinese?

Díky pravidelným kontrolám svého plynového kotle a spalinových cest chráníte sebe i svůj majetek před případnou havárií či požárem. Největším rizikem špatně seřízeného plynového kotle je unikání oxidu uhelnatého, který může zapříčinit i smrtelnou otravu.

Neméně důležitým přínosem jsou také výrazně nižší náklady za energie a u kvalitně a pravidelně servisovaného kotle i prodloužení jeho životnosti.

Mám zájem o servis vytápění od ČEZ

Zavolejte nám na 371 100 333 nebo nám zanechte zprávu a my se vám ozveme.

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

Omlouváme se, ale v návaznosti na vládní nařízení jsme do odvolání přerušili provoz všech našich zákaznických center a kontaktních míst.

Uděláme vše pro to, abychom i v této složité situaci pro Vás zajistili co nejdostupnější zákaznický servis. Své požadavky můžete vyřídit ve webové aplikaci ČEZ ON-LINE, na stránce pro on-line požadavky nebo na naší Zákaznické lince 800 810 820.

Vyřešte své požadavky jednoduše on-line

ČEZ ON-LINE

Nebo na této stránce

Zákaznická linka ČEZ prodej

Pro požadavky na produkty a služby

800 810 820

Denně od 7 do 20 hodin

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

Pro poruchy a technické požadavky

800 850 860

Nonstop