Skip to Content
25. 5. 2017

Společnost ČEZ uspěla na prestižní SABRE Awards, odváží si zlato za rumunský projekt Energetická knihovna

Zákaznická kampaň Energetická knihovna realizovaná rumunskou společností ČEZ Vanzare vyhrála zlatou medaili v podkategorii Balkánský region v mezinárodní soutěži public relations projektů SABRE Awards pro oblast EMEA.

Kampaň uspěla v konkurenci 2400 dalších přihlášených, v regionu EMEA (Evropa, Blízký Východ, Afrika) byla jediným rumunským zástupcem. V rámci projektu Energetická knihovna motivovala ČEZ Vanzare zákazníky k přechodu od klasického papírového vyúčtování na elektronické prostřednictvím propojení se CSR kampaní zaměřenou na elektronizaci literárních děl pro zrakově postižené. Firma nejprve zřídila elektronickou knihovnu s téměř 140 knížkami rumunské i světové literatury převedenými do audio verze. Vůbec první audioknihu nahráli ve spolupráci s jejím autorem sami zaměstnanci. Následně informovala ČEZ Vanzare zákazníky, že za každého zákazníka, který začne fakturovat elektronicky, poskytne další příspěvek na rozšíření knihovny. Kampaň již v loňském roce uspěla na národní úrovni v soutěži Romaina PR Awards.

SABRE Awards je prestižní mezinárodní soutěž komunikačních a marketingových projektů organizovaná společností Holmes Group, světovým lídrem v PR a publikační činnosti, který se zaměřuje na výzkum a sledování trendů v oblasti Public Relations. Každoročně posuzuje přes 5000 projektů z celého světa, vyhlašování vítězů je rozděleno do kategorií podle zeměpisných oblastí (Severní Amerika, EMEA, Jižní Amerika, Jižní Asie a Asie-Pacifik).  

Fotogalerie
sabre-awards-emea-zlato-pro-rumunskou-kampan-vlevo-country-manager-martin-zmelik.jpg
zakaznicke-centrum-zakaznik-cte-informaci-v-braillove-pismu.jpg
ceny-sabre-awards.jpg