Odpovědi na časté dotazy
Jaký je rozdíl mezi reklamací, stížností a podáním na Ombudsmana ČEZ?
Jaký je rozdíl mezi útvary řešícími reklamace a stížnosti a Ombudsmanem ČEZ?
Zabývá se Ombudsman ČEZ i případy, které se netýkají smluvního vztahu a případy osob, které nejsou zákazníky?
Mohu se obrátit na Ombudsmana ČEZ i v případě, že jsem předtím neřešil svůj požadavek formou reklamace nebo stížnosti?
Pokud nesouhlasím s vyřešením reklamace nebo stížnosti, mám se ihned obracet na Ombudsmana ČEZ?
Šetří Ombudsman ČEZ i případy, se kterými se zákazník obrátil na dozorné orgány nebo u kterých probíhalo či probíhá přestupkové, trestní nebo soudní řízení?
Jaké má Ombudsman ČEZ pravomoci?
Jak mohu Ombudsmanovi ČEZ předat doplňující informace a podklady?
Mohu poslat Ombudsmanovi ČEZ e-mail?
Mohu Ombudsmanovi ČEZ zavolat?