17. 9. 2007

ČEZ má od září nové korporátní stránky www.cez.cz

Od září spustila Skupina ČEZ nový web www.cez.cz. S novou grafickou podobou přináší také větší přehlednost a interaktivitu. Novinky uživatelé najdou jak sekcích věnovaných zákazníkům (např. nové kalkulačky), tak i v částech věnovaných investorům, studentům či médiím.

„Web považujeme za důležitý prostředek komunikace se zákazníky. Proto jedním z hlavních cílů redesignu webových stránek bylo posílení orientace na zákazníka a jeho potřeby,“ řekl Pavel Foršt, webmanažer ČEZ.

Sekce „Produkty a služby“ je určena zejména těm, kteří chtějí s ČEZ podepsat smlouvu a vybírají si specifika své služby. Sekce „Péče a podpora“ je určena zejména stávajícím zákazníkům. Vylepšení struktury a obsahu se týkalo i dalších částí stránek, například informací pro investory, tiskového centra, Vzdělávacího programu či informací pro zájemce o zaměstnání. Změny vycházely zejména z výsledků uživatelských testů.

Nový web www.cez.cz je prvním krokem v realizaci plánu vybudování mezinárodního portálu Skupiny ČEZ.

Hlavní novinky a zlepšení www.cez.cz

  • Moderní a výrazně přehlednější vizuální stránka webu pro zlepšení orientace uživatelů
  • Obsáhlá sekce „Péče a podpora“, kde zákazníci najdou odpovědi na časté dotazy, přístup do virtuální obchodní kanceláře, kalkulačky či rady jak uspořit
  • Nové interaktivní mapy pro nalezení všech potřebných kontaktů na Skupinu ČEZ
  • Další novinky, např. flashový model jaderné elektrárny, sekce „Otázky a odpovědi“ a přehledné řazení tiskových zpráv pro média či aktuální informace o stavu jaderných reaktorů přímo na hlavní stránce
  • Optimalizace stránek pro vyhledávání usnadní rychlé nalezení specifických informací na stránkách www.cez.cz