„Web považujeme za důležitý prostředek komunikace se zákazníky. Proto jedním z hlavních cílů redesignu webových stránek bylo posílení orientace na zákazníka a jeho potřeby,“ řekl Pavel Foršt, webmanažer ČEZ.
Sekce „Produkty a služby“ je určena zejména těm, kteří chtějí s ČEZ podepsat smlouvu a vybírají si specifika své služby. Sekce „Péče a podpora“ je určena zejména stávajícím zákazníkům. Vylepšení struktury a obsahu se týkalo i dalších částí stránek, například informací pro investory, tiskového centra, Vzdělávacího programu či informací pro zájemce o zaměstnání. Změny vycházely zejména z výsledků uživatelských testů.
Nový web www.cez.cz je prvním krokem v realizaci plánu vybudování mezinárodního portálu Skupiny ČEZ.
Hlavní novinky a zlepšení www.cez.cz
- Moderní a výrazně přehlednější vizuální stránka webu pro zlepšení orientace uživatelů
- Obsáhlá sekce „Péče a podpora“, kde zákazníci najdou odpovědi na časté dotazy, přístup do virtuální obchodní kanceláře, kalkulačky či rady jak uspořit
- Nové interaktivní mapy pro nalezení všech potřebných kontaktů na Skupinu ČEZ
- Další novinky, např. flashový model jaderné elektrárny, sekce „Otázky a odpovědi“ a přehledné řazení tiskových zpráv pro média či aktuální informace o stavu jaderných reaktorů přímo na hlavní stránce
- Optimalizace stránek pro vyhledávání usnadní rychlé nalezení specifických informací na stránkách www.cez.cz