Skip to Content
15. 12. 2016
Produkty a služby

ČEZ Distribuce otevřela první technické konzultační místo v Děčíně

Jako další krok ke zlepšování obsluhy svých klientů otevřela ČEZ Distribuce 15. prosince své první technické konzultační místo (TKM) v sídle společnosti v Děčíně na Teplické ulici. To bude otevřené od pondělí do pátku a všichni klienti zde mohou řešit distribuční požadavky, jako například žádost o připojení, změna příkonu, informace o odstávkách elektřiny, zaizolování vedení, žádosti o přeložku a další.

„Mnoho klientů stále preferuje osobní kontakt, nebo jejich požadavek je natolik specifický, že je nutno tuto záležitost vyřešit osobně popřípadě ve spolupráci s ostatními techniky. Chceme trvale zlepšovat dostupnost a kvalitu služeb, které našim klientům poskytujeme,“ vysvětluje důvod otevření TKM Vladimír Budinský, místopředseda představenstva ČEZ Distribuce. „V dlouhodobém plánu máme zřídit i další technická konzultační místa v ostatních regionech,“ dodává Budinský.

TKM bude otevřeno pět dní v týdnu, v pondělí a středu bude otevírací doba od 8-17. V úterý, čtvrtek a pátek 8-14. Obsluha TKM všem klientům nabízí profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s požadavky týkající se distribuční problematiky. TKM nebude řešit obchodní záležitosti. Tyto záležitosti musí klienti řešit se svým obchodníkem.

Jaké požadavky se na TKM budou řešit?

  • žádosti o připojení, změnu příkonu
  • přeložky distribučního zařízení
  • nahlášení poruchy
  • informace o odstávkách elektřiny
  • vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
  • zaizolování či odizolování vedení
  • ořezy stromoví v blízkosti vodičů
  • požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu
  • dotazy na spínání HDO
  • požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa a další
  • dotazy technického charakteru a další

Otevření TKM je další krok ČEZ Distribuce ve zlepšování obsluhy svých klientů. Spustila bezplatnou kontaktní linku 800 850 860 pro hlášení poruch a řešení distribučních požadavků. Pro všechny klienty z řad domácností a podnikatelů spustila nový on-line portál pro komunikaci s distributorem - distribuční portál zvaný DIP. Ten nabízí řadu užitečných informací o odběrném místě.  Nově také zprovoznila jako první provozovatel distribuční soustavy v České republice systémové rozhraní ESB (Enterprise Service Bus), které umožňuje přímou komunikaci mezi systémy distributora a obchodníka.

ČEZ Distribuce, a. s. ze Skupiny ČEZ provozuje na území České republiky vedení v délce 163 211 km s 3,6 mil. odběrných míst. Postupnou modernizací, plánovanou rekonstrukcí zařízení distribuční soustavy a proaktivním přístupem stabilně zvyšuje a zajišťuje kvalitní a spolehlivé dodávky elektřiny a plní rostoucí požadavky klientů. Cílenými investicemi do distribučního zařízení je umožňován další rozvoj české ekonomiky a vytvářen prostor investorům a tím i novým pracovním místům v regionech.

Fotogalerie
obsluha-technickeho-konzultacniho-mista-kratce-po-slavnostnim-otevreni-je-pripraveny-na-navstevy-klientu-cez-distribuce-2.jpg
slavnostni-strihani-pasky-pri-otevreni-noveho-tkm-v-decine-zleva-martin-klika-marie-blazkova-jaroslav-foldyna-a-richard-vidlicka.jpg
obsluha-technickeho-konzultacniho-mista-kratce-po-slavnostnim-otevreni-je-pripraveny-na-navstevy-klientu-cez-distribuce.jpg
Zprávy k tématu
ČEZ ESCO zmodernizovala osvětlení v halách o ploše téměř 8 tisíc m2 pro firmu KOVONA SYSTEM
Zlínské školy ušetřily díky ČEZ ESCO za 10 let 24 milionů korun za energii
ČEZ bude po tři roky dodávat elektřinu České poště
ČEZ Distribuce má vlastní call centrum v Zábřehu na Moravě