Tiskové zprávy str. 1589
O klasickou energetiku je na severu Čech stále zájem, elektrárny si prohlédlo 972 osob
Počerady/Prunéřov – Veliké pozornosti návštěvníků se během prvního pololetí letošního roku těšily dvě ze čtyř hnědouhelných elektráren Skupiny ČEZ na severu Čech. Elektrárnu Počerady si prohlédlo během 11 exkurzí a jedné čtyřdenní praxe 289 osob. Elektrárna Prunéřov je na tom ještě lépe, v rámci 26 exkurzí do ní zavítalo 683 osob. Celkem si tak elektrárny prohlédlo 972 osob.
7. 8. 2009
Na Moravě vyrostlo už osmnácté bezpečné Oranžové hřiště, další 4 se staví
V pondělí 10. srpna 2009 bude v Krnově na sídlišti Pod Cvilínem slavnostně otevřeno nové Oranžové hřiště. Do provozu ho uvedou zastupitelé města spolu s Janem Vyskočilem z Nadace ČEZ. Ta na jeho výstavbu darovala městu 800 000 korun.
7. 8. 2009
ČEZ spustil novou generaci korporátního webu
Praha, 6. srpna 2009 – Rychlejší cesta k informacím, kvalitní vyhledávání a více multimédií – to jsou jen některá z vylepšení, které přináší čerstvě spuštěná verze korporátního webu společnosti ČEZ (www.cez.cz), vítěze loňského ročníku soutěže WebTop100 o nejlepší firemní internetovou prezentaci.
6. 8. 2009
Zákaznické služby Skupiny ČEZ patří mezi 3 nejlepší v Evropě
Call centrum a zákaznická centra Skupiny ČEZ se v mezinárodní soutěži European Contact Center Awards 2009 dostala do finále v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a získala tak titul Finalist European Contact Center Awards 2009. Call centrum působí ve dvou 2 lokalitách, v Plzni a v Zábřehu na Moravě. Call centra fungují navzájem jako záložní, aby byla vždy zajištěna dostupnost zákaznických linek Skupiny ČEZ. Po republice je rozmístěno 24 zákaznických center, kde mohou zákazníci vyřizovat požadavky s referenty osobně.