Tiskové zprávy str. 23
Obliba projektů energetických úspor se zárukou roste. Loni EPC zákazníkům ČEZ ESCO uspořily více než 400 milionů korun
Bezmála tři desítky energeticky úsporných projektů se zárukou od ČEZ ESCO pomohly v roce 2024 městům, nemocnicím, kulturním institucím, ale i průmyslovým podnikům snížit jejich náklady na energie o 407 milionů korun, což je o cca 15 milionů korun meziročně více. Za růstem úspory je větší velikost probíhajících projektů EPC. Ceny energií loni klesly, úspora stejného počtu projektů v cenách roku 2023 by tak byla ještě vyšší. Projekty zákazníkům pomáhají výrazně zredukovat výdaje na vytápění, elektrickou energii, plyn nebo vodu. EPC má i další přínosy, jako jsou zvýšení kvality vnitřního prostředí, hodnoty nemovitosti nebo snížení uhlíkové stopy.
14. 2. 2025
ČEZ otevírá virtuální bránu do světa energie: nový vzdělávací web přináší spoustu novinek
Objevování fascinujícího světa energie už nic nebrání. Vzdělávací portál Světenergie.cz od ČEZ má od letoška zbrusu nový kabát. Web, který prošel kompletním redesignem, se nyní může pochlubit nejen nejrozsáhlejší sbírkou informací o energetice na českém internetu garantovanou odborníky, ale i novou nabídkou interaktivních vzdělávacích aktivit, které přibližují návštěvníkům energetiku populární a zábavnou formou. Cílem je poskytnout široké veřejnosti srozumitelné informace a moderní nástroje, které pomáhají zjednodušit mnohdy složitá technická témata, a zároveň podporují zvídavost a zájem o energetiku u žáků a studentů.
13. 2. 2025
Zákazníci své energie nejraději řeší on-line. Loni bylo požadavků zadaných digitálně už 40 %, dvojnásobně víc než před 5 lety
Přes 2,7 milionu zákaznických požadavků směřovaných na ČEZ Prodej v loňském roce bylo zadáno on-line, tedy celých 40 procent. To je téměř dvojnásobný podíl oproti roku 2020. Online řešením tak dává přednost už více klientů než hovorům na zákaznickou linku a osobním návštěvám na zákaznických centrech. Roste i celkový počet zákaznických požadavků a loni byl o 75 % vyšší než před pěti lety. Digitalizace zákaznických procesů je jednou z klíčových priorit ČEZ Prodej. Prostřednictvím webové či mobilní aplikace MŮJ ČEZ, která je nejlépe hodnocenou aplikací dodavatele energií na trhu, tak lidé mohou řešit desítky aktivit a jejich počet plánuje firma dál rozšiřovat.
13. 2. 2025
Temelínští hasiči loni v okolí elektrárny pomáhali při dopravních nehodách a přírodních kalamitách
Téměř třicetkrát pomáhali loni temelínští hasiči zasahovat v okolí elektrárny. Především šlo o pomoc při dopravních nehodách nebo odklízení popadaných stromů. Už sedm let jsou součástí poplachového plánu kraje a pokud to místo či charakter zásahu vyžaduje, povolává krajský hasičský dispečink moderně vybavenou temelínskou jednotku. V elektrárně pak zdejší hasiči zasahují především preventivně.