Tiskové zprávy str. 174

Produkty a služby

Zákazníci Skupiny ČEZ si budou moci kromě stávajících tří produktových řad, lišících se rozsahem služeb, vybrat i dvě novinky - produkty Kvartál a Měsíc

Skupina ČEZ představila nabídku produktů pro konečné zákazníky z řad domácností na rok 2008. Nové produkty dávají domácnostem a podnikům možnost výběru služeb i tvorby ceny podle svých potřeb a přání. ČEZ zároveň zveřejnil ceník produktů silové elektřiny pro domácnosti a podnikatele na příští rok. Kromě stávajících produktů pro domácnosti fungujících na roční bázi v rámci řad Comfort, Basic a Exclusive a základní produktové nabídky pro podnikatele, dále rozšířila svoji nabídku koncovým zákazníkům o tzv. klouzavé produkty v rámci řad Kvartál a Měsíc. Cena silové elektřiny meziročně vzrostla o 14,4%. Podíl vlastní, silové elektřiny na účtech domácností za dodávku elektřiny, přitom činí letos zhruba 50 procent. Ceny pro konečné zákazníky odvodil ČEZ Prodej přímo od srpnových cen na pražské burze. Celkový nárůst plateb domácností za elektřinu bude na příští rok znám až po zveřejnění regulovaných složek ceny ze strany ERÚ a konečné verze daní na příští rok.

20. 9. 2007

Charita a sponzoring
Produkty a služby

Putovní akci ČEZ o úsporách zpestří charitativní Oranžové kolo

Liberec 19. 9. 2007 – Putovní akce Skupiny ČEZ „Posviťte si na úspory“ na Sokolském náměstí v Liberci zítra kromě zábavy a informací nabídne návštěvníkům také možnost zapojit se do sportovně-charitativního projektu Oranžové kolo Nadace ČEZ. Zájemci budou moci změřit síly se známými osobnostmi a přispět tak na místní Kojenecký ústav s dětským domovem a Centrum zdravotní a sociální péče. Nadace ČEZ na akci vyčlenila 100 tisíc korun.

19. 9. 2007

Produkty a služby

Dnes se rozjíždí tříměsíční kampaň Skupiny ČEZ „Posviťte si na úspory“

Prvním městem, kam multimediální expozice s pódiem a mobilní obchodní kancelář zavítá a kde se občané budou moci dozvědět více o tom, jak například uspořit své výdaje za energii, bude Hradec Králové. Zábavně informační turné, jehož hlavním mottem je úspora energie, navštíví celkem 28 měst po celé České republice.

17. 9. 2007