Dodavatelský portál SAP Ariba
-
Elektronická komunikace se Skupinou ČEZ probíhá na platformě SAP Ariba, která slouží k elektronické komunikaci a výměně dokumentů v rámci konkrétních obchodních případů.
-
Chcete-li s námi obchodovat prostřednictvím dodavatelského portálu SAP Ariba, je nutné nejprve získat pozvání k registraci od našeho nákupního oddělení. Pokud již máte kontakt na odpovědného nákupčího Skupiny ČEZ, obraťte se přímo na něj, aby Vám zajistil zaslání registračního e-mailu. Alternativně můžete využít Service Desk Skupiny ČEZ a požádat o registraci na portál. Využití Service Desk však ještě neznamená, že se automaticky stanete dodavatelem Skupiny ČEZ. Pro tyto potřeby doporučujeme sledovat veřejné zakázky vypsané v Národním elektronickém nástroji (NEN), kde se můžete přihlásit do výběrových řízení na dodávky pro Skupinu ČEZ.
Uživatelské manuály a školení dodavatelů
Zjistit více- Registrace
- Výběrová řízení/aukce
- Potvrzení objednávek
- Přidání nového uživatele
Dokumenty pro registraci nového dodavatele
Zjistit víceSamoregistrace není možná, můžete se registrovat po dohodě s nákupčím ze Skupiny ČEZ. Pro registraci je nutné zaslat vyplněné Pověření/Sdělení k zastupování společnosti.