Tiskové zprávy str. 172
ČEZ nabízí většině zákazníků v porovnání s hlavními konkurenty levnější elektřinu
Zákazníci mohou ušetřit několik set korun ročně. Odstartovala reklamní kampaň, jejíž cílem je vyzvat zákazníky ke srovnání konkurenčních nabídek a svobodné volbě dodavatele.
16. 1. 2008
Zelená energie se mění z produktu na značku
PRAHA, 17. prosince 2007 – „Zelená energie“, dosavadní produkt Skupiny ČEZ, se od 1. ledna 2008 mění na stejnojmennou značku elektřiny prodávané spotřebitelům. Změna je vyvolána zavedením nové ekologické daně.
19. 12. 2007
Kampaň „Posviťte si na úspory“ končí, zájem o možnosti úspor se zvyšuje
Dnes odpoledne končí v západočeských Klatovech zábavně informační turné Skupiny ČEZ, jehož hlavním mottem je úspora energie. Během 40 dní ji ve 28 městech navštívilo 150 000 lidí a rozdalo se na 40 000 kusů nejmodernějších úsporných zářivek Philips.
29. 11. 2007
Skupina ČEZ upozorňuje zákazníky na nebezpečí neúplných adres
Plzeň, 8. 11. 2007 - Na základě doporučení Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) přestává Česká pošta doručovat zásilky s neúplnou adresou. Citelně se to dotklo 17 zákazníků Skupiny ČEZ, kteří nedostali dopisy s ročním vyúčtováním ani následné upomínky a energetici je proto pro neplacení odpojili. Skupina ČEZ přijímá opatření pro zabránění podobným případům a vůči 17 odpojeným zákazníkům se zachová vstřícně.