Tiskové zprávy str. 172

Ostatní
Produkty a služby

ČEZ nabízí většině zákazníků v porovnání s hlavními konkurenty levnější elektřinu

Zákazníci mohou ušetřit několik set korun ročně. Odstartovala reklamní kampaň, jejíž cílem je vyzvat zákazníky ke srovnání konkurenčních nabídek a svobodné volbě dodavatele.

16. 1. 2008

Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Produkty a služby

Zelená energie se mění z produktu na značku

PRAHA, 17. prosince 2007 – „Zelená energie“, dosavadní produkt Skupiny ČEZ, se od 1. ledna 2008 mění na stejnojmennou značku elektřiny prodávané spotřebitelům. Změna je vyvolána zavedením nové ekologické daně.

19. 12. 2007

Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Produkty a služby

Kampaň „Posviťte si na úspory“ končí, zájem o možnosti úspor se zvyšuje

Dnes odpoledne končí v západočeských Klatovech zábavně informační turné Skupiny ČEZ, jehož hlavním mottem je úspora energie. Během 40 dní ji ve 28 městech navštívilo 150 000 lidí a rozdalo se na 40 000 kusů nejmodernějších úsporných zářivek Philips.

29. 11. 2007

Produkty a služby
Ostatní

Skupina ČEZ upozorňuje zákazníky na nebezpečí neúplných adres

Plzeň, 8. 11. 2007 - Na základě doporučení Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) přestává Česká pošta doručovat zásilky s neúplnou adresou. Citelně se to dotklo 17 zákazníků Skupiny ČEZ, kteří nedostali dopisy s ročním vyúčtováním ani následné upomínky a energetici je proto pro neplacení odpojili. Skupina ČEZ přijímá opatření pro zabránění podobným případům a vůči 17 odpojeným zákazníkům se zachová vstřícně.

8. 11. 2007