Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže
Poradíme Vám ohledně energií. 18.-19. 5. v zákaznickém centru v Pardubicích.
Nestihli jste zaplatit včas? Upozornění na platbu po splatnosti vám pošleme e-mailem, SMS nebo korespondenčně.
Při placení použijte variabilní symbol uvedený v upomínce. Přijetí platby si můžete ověřit v internetové samoobsluze MŮJ ČEZ. Úhradu proveďte obratem, připsání platby může trvat až 3 pracovní dny, předejdete tím zbytečným komplikacím.
Při placení použijte variabilní symbol uvedený v upomínce. Přijetí platby si můžete kdykoliv ověřit v ČEZ ON-LINE. Pamatujte, že připsání platby může trvat až 3 dny.
Díky ČEZ ON-LINE máte o svých účtech dokonalý přehled a všechno si vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nezapomeňte si pravidelně aktualizovat kontaktní údaje, aby se k vám potřebné informace dostaly co nejdřív.
Změnu zvládnete i bez registrace na webu samoobsluhy.
Zaplatil jsem, ale stejně mi přišla upomínka. Proč?
Při placení myslete na to, že částka musí být na účet příjemce připsána v den splatnosti zálohy nebo vyúčtování. Datum splatnosti najdete na každém dokumentu. Zkontrolujte si, jestli platba opravdu proběhla, a taky si ověřte správnost čísla účtu, kód banky a variabilní symbol. Pozor, neposlali jste peníze omylem na jiný účet?
Kvůli dlužné částce mi přerušili dodávku energií. Co mám dělat?
Přerušení dodávky je naším krajním řešením. Dodávku energií vám obnovíme po úplné úhradě pohledávky včetně poplatku za připojení. Pro ověření stavu odběrného místa a urychlené připojení nás můžete kontaktovat na naší zákaznické lince 800 810 820 nebo na kontaktním místě.