Kontakty

Kontaktní údaje na pracovníky Akreditované kalibrační laboratoře 2245.

 

Kontaktní údaje na pracovníky Akreditované kalibrační laboratoře

Bližší informace Vám podá:

Vedoucí
Akreditované kalibrační laboratoře
Zástupce vedoucího
Akreditované kalibrační laboratoře
Ing. Miloslav Bryol

ČEZ, a.s. Jaderná energetika 
Jaderná elektrárna Temelín
373 05 Temelín - elektrárna


Telefon: 381 10 3645
Mobil: +420 606 645 838
E-mail: miloslav.bryol {zavináč} cez {tečka} cz

pro lokalitu ETE      Mgr. Václav Prošek

Telefon: 381 10 3645
E-mail: vaclav.prosek01 {zavináč} cez {tečka} cz

pro lokalitu EDU      Ing. Dušan Novák

ČEZ, a.s. Jaderná energetika
Jaderná elektrárna Dukovany
Dukovany 269
675 50 Dukovany

Telefon: 561 10 5391
E-mail: dusan.novak {zavináč} cez {tečka} cz

IČ: 45274649, DIČ: CZ45274649

Umístění Akreditované kalibrační laboratoře v lokalitě Elektrárny Dukovany

Při návštěvě Akreditované kalibrační laboratoře v lokalitě Temelín se nahlašte na vrátnici Elektrárny Temelín.

Akreditovaná kalibrační laboratoř Dukovany Akreditovaná kalibrační laboratoř Temelín
Délka (EDU) Délka (ETE)
Miloslav Svitáček

561 10 4806
561 10 5201
miloslav.svitacek {zavináč} cez {tečka} cz
Bc. Ivan Ruprecht

381 10 4369
381 10 3775
ivan.ruprecht {zavináč} cez {tečka} cz
Elektro (EDU) Elektro (ETE)
Ing. Dušan Novák

561 10 5391
561 10 ----
dusan.novak {zavináč} cez {tečka} cz
Jiří Jelínek jr.

381 10 2441
381 10 4359
jiri.jelinek06 {zavináč} cez {tečka} cz
Hmotnost (EDU) Hmotnost (ETE)
Luděk Bednář

561 10 5392
561 10 4806
ludek.bednar {zavináč} cez {tečka} cz
Mgr. Václav Prošek

381 10 3645
381 10 3775
vaclav.prosek01 {zavináč} cez {tečka} cz
Moment síly (EDU) Moment síly (ETE)
Miloslav Svitáček

561 10 4806
561 10 5201
miloslav.svitacek {zavináč} cez {tečka} cz
Ing. Miloslav Bryol

381 10 3645
381 10 3775
miloslav.bryol {zavináč} cez {tečka} cz
Teplota (EDU) Teplota (ETE)
Milan Beneš

561 10 5392
561 10 ----
milan.benes {zavináč} cez {tečka} cz
Ing. Miloslav Bryol

381 10 3645
381 10 3775
miloslav.bryol {zavináč} cez {tečka} cz
Tlak (EDU) Tlak (ETE)
Jiří Jelínek

561 10 5201
561 10 4817
jiri.jelinek01 {zavináč} cez {tečka} cz
Bc. Ivan Ruprecht

381 10 4369
381 10 4565
ivan.ruprecht {zavináč} cez {tečka} cz
Vlhkost Vibrace
Milan Beneš

561 10 5392
561 10 ----
milan.benes {zavináč} cez {tečka} cz
Stanislav Koubek

381 10 4369
381 10 3775
stanislav.koubek {zavináč} cez {tečka} cz
Průtok (EDU) Průtok (ETE)
Luděk Bednář

561 10 5392
561 10 4806
ludek.bednar {zavináč} cez {tečka} cz
Bc. Ivan Ruprecht

381 10 4369
381 10 4565
ivan.ruprecht {zavináč} cez {tečka} cz

 

Stížnosti, námitky a reklamace

Případné návrhy, připomínky a vyjádření o úrovni našich služeb posílejte na uvedený email miloslav.bryol {zavináč} cez {tečka} cz.

  • Na činnosti prováděné kalibrační laboratoří, které jsou v rozporu s požadavky zákazníka, mohou zákazníci nebo jiné strany podávat stížnosti. Patří sem zejména:
    • průběh provádění kalibrace
    • výsledky kalibrace
    • nedodržení ujednání vyplývajících z uzavřené dohody o provedení kalibrace
    • způsob jednání pracovníků kalibrační laboratoře
  • Zodpovědnost za správnost naměřených hodnot nesou pracovníci AKL a to jmenovitě každý pracovník provádějící kalibraci. Zákazník je povinen informovat pracovníka AKL o veškerých okolnostech, které by mohly mít vliv na provedení správnosti kalibrace. V případě potřeby je o tom proveden zápis při předávání měřidla ke kalibraci do protokolu o převzetí měřidla. Veškeré stížnosti týkající se AKL prověřuje vedoucí AKL ve spolupráci s manažerem jakosti. Stížnost (námitka, reklamace) je podávána zásadně písemnou formou. K podání stížnosti je možno využít přiložený formulář [rtf, 7 kB].
  • Stížnost lze uplatnit u vedoucího AKL do 25 pracovních dnů od jejího vzniku. Stížnost, pokud není s podatelem stížnosti dohodnuto jinak, se projedná do 25 pracovních dnů po obdržení. S rozhodnutím o vyřešení stížnosti musí být podatel prokazatelně seznámen. Proti rozhodnutí se v souladu s platnými předpisy podatel může odvolat. V případě oprávněné stížnosti provede laboratoř nové přezkoušení předmětného přístroje (pokud o to bude požádána) a to neprodleně a na vlastní náklady.
  • Veškeré zápisy při vyřizování stížnosti jsou archivovány po dobu 5-ti let. Stížnost a námitka jsou ve smyslu této PJ vlastně ekvivalentní slova a vyjadřují určitou nespokojenost zákazníka s provedenou službou. Např. poškození přístroje, nesprávné provedení kalibrace, chyby v kalibračním listě apod. Zákazník nemá povinnost se zde uvedenými ustanoveními řídit. Zákazník může přímo požádat o nestranné posouzení ČIA. Ustanovením v této kapitole je nadřazen Obchodní a Občanský zákoník.