Zpět

Jak fungují samostatné datové tarify?

Samostatné datové tarify můžete využít třeba do tabletu, pro chytrou domácnost nebo jako připojení na chaty a chalupy. Samostatné datové tarify nelze kombinovat s Kombinovatelnými balíčky, ani s tarify Neomezené volání a SMS s internetem.

  • Během jednoho Zúčtovacího období můžete mít aktivní pouze jeden ze Samostatných datových tarifů.
  • Tarif si můžete v každém Zúčtovacím období změnit dle vlastních potřebb
  • Pokud si aktivujete nebo deaktivujete tarif během Zúčtovacího období, platíte jen poměrnou část měsíčního poplatku, která odpovídá době, kdy byl tarif aktivní.
  • Datový objem je při aktivaci během Zúčtovacího období přidělen v celém objemu.
  • Nevyčerpaný datový objem se do následujícího Zúčtovacího období nepřevádí. Nespotřebovaný datový objem se při deaktivaci během Zúčtovacího období považuje za spotřebovaný.
  • Nespotřebovaný objem dat z Extra FUP z předcházejícího Zúčtovacího období se převádí do následujícího Zúčtovacího období, kde se čerpá jako první.
  • Pomohly Vám uvedené informace?


    V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

    Mějte zakrytá
    ústa a nos
    respirátorem nebo
    nanorouškou

    Při čekání dodržujte odstup 2 metry

    Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

    Upozornění

    Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

    Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


    Více informací

    Pro informace o síti pokračujte zde
    Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde