Zpět

Jak postupovat v případě stížností a reklamací?

Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, když se jedná například o nesoulad nebo tiskovou chybu ve vyúčtování MOBILU OD ČEZ.

S VAŠÍ REKLAMACÍ ČI STÍŽNOSTÍ NÁS PROSÍM KONTAKTUJTE:

  • prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách Napište nám,
  • telefonicky prostřednictvím naší bezplatné Zákaznické linky 800 810 820,
  • osobně na kontaktních místech Skupiny ČEZ,
  • písemně na adrese ČEZ Prodej, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň.

  • V REKLAMACI ČI STÍŽNOSTI PROSÍM UVEĎTE:

  • kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresu, případně IČ),
  • telefonní číslo MOBILU OD ČEZ,
  • čeho se reklamace týká,
  • při reklamaci vyúčtováníjeho variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu.
  • Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně.

    Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami telekomunikačních služeb.

    Pomohly Vám uvedené informace?


    V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

    Mějte zakrytá
    ústa a nos
    respirátorem nebo
    nanorouškou

    Při čekání dodržujte odstup 2 metry

    Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

    Upozornění

    Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

    Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


    Více informací

    Pro informace o síti pokračujte zde
    Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde