Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Informace pro zákazníky s účtem u Sberbank CZ

Informace pro zákazníky s účtem u Sberbank CZ

Vrácení přeplatku

Pokud máte účet u Sberbank CZ, dejte nám vědět, kam vám máme vrátit případný přeplatek z vyúčtování. Přeplatek vám nemůžeme vrátit na účet u Sberbank CZ, protože příchozí platby již nejsou akceptovány a budou vráceny na účet odesílacích bank.

Číslo účtu pro vrácení přeplatku si můžete jednoduše změnit v MŮJ ČEZ. Stačí kliknout na odkaz a po přihlášení se dostanete přímo na stránku NASTAVENÍ PLATEB, kde můžete bankovní spojení změnit.

Nebo zavolejte na naši zákaznickou linku 800 810 820 a změnu vyřídíme po telefonu. Mějte v tomto případě po ruce číslo Vašeho účtu u Sberbank CZ, budeme jej pro změnu potřebovat.

Pokud nemůžete zaplatit

Všem zákazníkům, kteří u nás mají nastavený inkasní způsob placení záloh a vyúčtování z bankovního účtu u Sberbank CZ, jsme o několik dní prodloužili splatnost záloh a nedoplatků z vyúčtování. Máte tak prostor vyřešit si své platby.


FAQ regarding general meeting
Find more