Zpět

Přišla mi upomínka

Nestihli jste zaplatit energie včas a přišla vám upomínka? Posíláme je e-mailem, SMS anebo poštou vždycky, když je vaše platba po splatnosti. Je dobré upomínku zaplatit rychle. Předejdete zbytečným komplikacím.

Při placení použijte variabilní symbol uvedený v upomínce. Přijetí platby si můžete kdykoliv ověřit v ČEZ ON-LINE. Pamatujte, že připsání platby může trvat až 3 dny.

Díky ČEZ ON-LINE máte o svých účtech dokonalý přehled a všechno si vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nezapomeňte si pravidelně aktualizovat kontaktní údaje, aby se k vám potřebné informace dostaly co nejdřív.

ZAPLATIT PLATBY PO SPLATNOSTI A UPOMÍNKU ON-LINE

Změnu zvládnete i bez registrace na webu samoobsluhy.

Při placení myslete na to, že částka musí být na účet příjemce připsána v den splatnosti zálohy nebo vyúčtování. Datum splatnosti najdete na každém dokumentu. Zkontrolujte si, jestli platba opravdu proběhla, a taky si ověřte správnost čísla účtu, kód banky a variabilní symbol. Pozor, neposlali jste peníze omylem na jiný účet?
Přerušení dodávky je naším krajním řešením. Dodávku energií vám obnovíme po úplné úhradě pohledávky včetně poplatku za připojení. Pro ověření stavu odběrného místa a urychlené připojení nás můžete kontaktovat na naší zákaznické lince 800 810 820 nebo na kontaktním místě.

JAK ZAPLATIT UPOMÍNKU

On-line

Platba kartou nebo bankovním převodem.

Přihlásit se

V bance

Převodní příkaz nebo vklad hotovosti u pokladny.

Na kontaktním místě

Platba jenom platební kartou,
nepřijímáme hotovost.

Poštou

Poštovní poukázkou A trvá připsání platby až 4 dny.

Čísla účtů společnosti ČEZ Prodej

  • 4444442/0800 pokud jste zákazníkem České spořitelny, a. s.
  • 844844844/0300 pokud jste zákazníkem ČSOB, a.s.
  • 7770227/0100 pokud jste zákazníkem Komerční banky, a.s., nebo jiné banky

Pomohly Vám uvedené informace?