Elektřina a plyn od čez

Mít energie od jednoho dodavatele je pohodlnější, vše vyřešíte na jednom místě.

Mějte své energie pod jednou střechou

vše přehledně na jednom místě

Ať už potřebujeme změnit doručovací adresu nebo třeba upravit zálohy na elektřinu i plyn, nemusíte lítat po všech čertech, vše vyřídíte na jednom místě.

VYŘEŠTE TO ON-LINE

Své požadavky vyřešíte snadno v ČEZ ON-LINE, z domova nebo z dovolené, prostě odkudkoli chcete.

OVĚŘENÝ A FÉROVÝ DODAVATEL ENERGIÍ

Spoléhá se na nás více než 2,5 milionu českých domácností.

Mám zájem o elektřinu a plyn od ČEZ

Elektřina

Sami si určíte, jestli chcete smlouvu na dobu neurčitou, nebo s fixací až na tři roky. Můžete odebírat i elektřinu, která pochází čistě z obnovitelných zdrojů.

Chci elektřinu

Plyn

Stejně jako u elektřiny si i u plynu zvolíte smlouvu, která vám bude vyhovovat nejvíce.

Chci plyn

Další produkty od čez

Jsem zákazníkem ČEZ

Máte účet
v čez on-line?

Svoje záležitosti vyřídíte snadno a on-line, z domova nebo dovolené, prostě odkudkoliv chcete.

Elektřina

Odebíráte elektřinu od ČEZ a potřebujete poradit?

Mám elektřinu

Plyn

Odebíráte plyn od ČEZ a potřebujete poradit?

Mám plyn

Mám zájem zavolejte mi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

Vážení zákazníci,

v případě, že jste se rozhodli obrátit na Ombudsmana ČEZ se svým podnětem, můžete v rámci pilotního projektu vyzkoušet také chat, který naleznete na této stránce v jejím pravém dolním roku. Komunikovat prostřednictvím chatu můžete s Ombudsmanem ČEZ mezi 9 a 14 hodinou.

S úctou

Josef Sedlák

Ombudsman ČEZ