Zpět

Zákaznické centrum Frýdek-Místek

najdete na adrese J. V. Sládka 2177 Frýdek-Místek

Zobrazit na mapě

Zákaznické centrum je otevřeno. Na zákaznické centrum se můžete v pracovních dnech také obrátit telefonicky na tel. čísle 606 463 838. Nebo na e-mail tomas.sabol@cez.cz

Provozní doba

Pondělí 8.00–17.00
Úterý 8.00–17.00
Středa 8.00–17.00
Čtvrtek 8.00–17.00
Pátek 8.00–16.00

Vytíženost centra

Aktuálně si počkáte

0 minut

Ve frontě před Vámi

0 zákazníků

Sjednejte si schůzku dopředu

Sjednat schůzku

Stačí mít uživatelský účet v ČEZ ON‑LINE. Vytvořit účet si můžete i když nejste našim zákazníkem, stačí vám k tomu jméno, příjmení a e‑mail.

Zákaznické centrum Frýdek-Místek J. V. Sládka 2177 Frýdek-Místek

Vedle zákaznického centra můžete zaparkovat na hlídaném a placeném parkovišti. Bezplatně parkovat je možné v ulici 8. pěšího pluku nebo u polikliniky.

Nejbližší zastávka MHD je v ulici Ostravská (Místek, Ostravská), asi 150 m od zákaznického centra. Vystoupit můžete také na zastávce Místek, Poliklinika, která je vzdálená asi 250 m.


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde