Zákaznické centrum Praha

Sokolovská 662 / 136b, Praha 8

Kontaktní místo je otevřeno podle provozní doby.

Provozní doba

Pondělí
8.00–17.00
Úterý
8.00–17.00
Středa
8.00–17.00
Čtvrtek
8.00–17.00
Pátek
8.00–16.00
0 minut
prům. čekací doba
0 zákazníků
ve frontě před Vámi

3 minuty
a máte hotovo

Potřebujete upravit zálohy, nebo přepsat smlouvu? Vše vyřídíte jednoduše a rychle online.

Jak se k nám dostanete


Placené parkoviště je k dispozici přímo u Zákaznického centra (budova Futurama)


Stanice metra B Invalidovna je vzdálena cca 2 minuty chůze. Zastávka tramvaje Invalidovna (linky č. 3, 8, 16, 24 a 25) je vzdálena 3 minuty chůze.
GPS: 50.096729 / 14.464947

Na tomto místě vyřešíte

Vytíženost Zákaznického centra

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

Aktuální informace v souvislosti s vládní nařízením

VŠECHNA ZÁKAZNICKÁ CENTRA ČEZ PRODEJ JSOU OPĚT OTEVŘENA.

Tip: Sjednejte si on-line čas vaší schůzky. Rezervaci najdete v detailu Zákaznického centra.

INFORMACE O OTEVŘENOSTI SMLUVNÍCH PARTNERŮ ČEZ PRODEJ NAJDETE VŽDY V DETAILU KONKRÉTNÍ POBOČKY.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel:

Mějte zakrytá
ústa a nos

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Vyřešte své požadavky jednoduše on-line

ČEZ ON-LINE

Nebo na této stránce

Zákaznická linka ČEZ Prodej

Pro požadavky na produkty a služby

800 810 820

Denně od 7 do 20 hodin

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

Pro poruchy a technické požadavky

800 850 860

Nonstop

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ