Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Chci změnit produkt

Chci změnit produkt

Produkt si můžete změnit v MŮJ ČEZ z pohodlí vašeho domova. Změnu je možné provést online v záložce „Smlouva a další služby“ za předpokladu, že to umožnuje vaše smlouva.

Aktuální přehled našich produktů najdete také na www.cez.cz/ceniky.

Pokud přístup do MŮJ ČEZ ještě nemáte, neváhejte se zaregistrovat na muj.cez.cz/col/registrace, zjednodušíte si tím vyřizování i ostatních požadavků.

Pokud potřebujete osobně poradit, kontaktujte naši Zákaznickou linku 800 810 820 nebo navštivte nejbližší kontaktní místo.

Obrátit se na nás můžete také prostřednictvím kontaktního formuláře Napište nám."

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more