Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 

Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 

Poslední šance na vyřízení převzetí odpovědnosti za odchylku včas.

Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Co mám dělat, když chci službu mobil od ČEZ ukončit?

Co mám dělat, když chci službu mobil od ČEZ ukončit?

Kontaktujte nás na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ a sdělte nám důvod vaší nespokojenosti. Jsme tu pro vás a rádi se pokusíme najít individuální řešení.

V případě přetrvávajícího zájmu o ukončení vyplňte tento formulář nebo zašlete písemnou výpověď na naší korespondenční adresu ČEZ prodej, a.s. Guldenerova 2577/19, Plzeň, PSČ 326 00 nebo e-mailem na cez@cez.cz.

V případě přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli neuplatňujeme standardní výpovědní lhůtu. K ukončení poskytování našich služeb dojde dnem přenesení čísla.

MŮJ ČEZ

 

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more
Často kladené otázky k valné hromadě
Zjistit více