Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Co mám dělat, když jsem špatně zadal/a PIN a PUK?

Co mám dělat, když jsem špatně zadal/a PIN a PUK?

Pokud zadáte 3x špatný PIN, musíte použít tzv. PUK kód, který najdete na plastové kartě, která vám zůstala po vylomení vaší SIM karty. Případně je možné PUK zjistit v internetové samoobsluze MŮJ ČEZ, na Zákaznické lince *84 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ.

Pokud zadáte 10x špatně PUK kód, vaše SIM karta bude z bezpečnostních důvodů trvale zablokována. V takovém případě je nutné zažádat o novou SIM na kontaktních místech Skupiny ČEZ nebo na Zákaznické lince 800 810 820. Zaslání nové SIM je zdarma.

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more
Často kladené otázky k valné hromadě
Zjistit více