Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Co mám dělat, když neproběhla platba nebo jsem nestihl/a zaplatit?

Co mám dělat, když neproběhla platba nebo jsem nestihl/a zaplatit?

Neproběhla vaše inkasní platba, selhal trvalý příkaz nebo jste jen zapomněli zaplatit? Platbu proveďte co nejdříve pomocí internetové samoobsluhy MŮJ ČEZ nebo převodem ze svého bankovního účtu na jeden z účtů společnosti ČEZ Prodej:

4444442/0800 – pokud jste zákazník České spořitelny, a.s.

844844844/0300 – pokud jste zákazník ČSOB, a.s.

7770227/0100 – pokud jste zákazník Komerční banky, a.s., nebo jiné banky

Přijetí platby si můžete kdykoliv ověřit v internetové samoobsluze MŮJ ČEZ.

Pamatujte, že připsání platby na účet může trvat až 3 dny.

MŮJ ČEZ

 

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more