Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Jak přejít od jiného operátora a ponechat si svoje staré telefonní číslo?

Jak přejít od jiného operátora a ponechat si svoje staré telefonní číslo?

Přejít od jiného operátora můžete snadno, a to poté, co nám sdělíte OKU (kód pro přenos vašeho stávajícího telefonního čísla), dále se nemusíte o nic starat. OKU naleznete např. v internetové samoobsluze svého aktuálního poskytovatele či ve smlouvě k vašemu telefonnímu číslu. Nevíte si rady? Zavolejte nám a my vám poradíme.

  • Po sdělení OKU vám převod čísla zajistíme za 3 pracovní dny. Nebo se můžeme domluvit na pozdějším dni přenosu, který vám bude vyhovovat.
  • Přenos do sítě MOBILU OD ČEZ proběhne v nočních hodinách, bude tedy mít minimální dopad na poskytování služeb.
  • Během okamžiku přenosu je stále funkční volání na tísňová čísla.
  • Přenos u předplacených karet nemůže proběhnout, pokud máte nulový nebo mínusový kredit nebo v případě, že jsou vaše služby u stávajícího operátora blokovány.
  • I po ukončení využívání telefonního čísla u vašeho původního operátora máte právo přenést své stávající číslo k MOBILu OD ČEZ, a to po dobu nejméně jednoho měsíce ode dne ukončení smlouvy u jiného operátora.

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more