Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 

Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 

Poslední šance na vyřízení převzetí odpovědnosti za odchylku včas.

Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Jak přejít od jiného operátora a ponechat si svoje staré telefonní číslo?

Jak přejít od jiného operátora a ponechat si svoje staré telefonní číslo?

Přejít od jiného operátora můžete snadno, a to poté, co nám sdělíte OKU (kód pro přenos vašeho stávajícího telefonního čísla), dále se nemusíte o nic starat. OKU naleznete např. v internetové samoobsluze svého aktuálního poskytovatele či ve smlouvě k vašemu telefonnímu číslu. Nevíte si rady? Zavolejte nám a my vám poradíme.

  • Po sdělení OKU vám převod čísla zajistíme za 3 pracovní dny. Nebo se můžeme domluvit na pozdějším dni přenosu, který vám bude vyhovovat.
  • Přenos do sítě MOBILU OD ČEZ proběhne v nočních hodinách, bude tedy mít minimální dopad na poskytování služeb.
  • Během okamžiku přenosu je stále funkční volání na tísňová čísla.
  • Přenos u předplacených karet nemůže proběhnout, pokud máte nulový nebo mínusový kredit nebo v případě, že jsou vaše služby u stávajícího operátora blokovány.
  • I po ukončení využívání telefonního čísla u vašeho původního operátora máte právo přenést své stávající číslo k MOBILu OD ČEZ, a to po dobu nejméně jednoho měsíce ode dne ukončení smlouvy u jiného operátora.

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more

Dne 17. 3. 2025 rozhodl insolvenční soud o úpadku společnosti XSOLAR REUSE SYSTÉM a.s. (dříve REMA PV Systém, a.s.).

Provozovatelé FVE, kteří měli s touto společností uzavřenou smlouvu o kolektivním plnění, mohou uplatnit své pohledávky v rámci insolvenčního řízení nejpozději do 19. 5. 2025 prostřednictvím zvláštního formuláře.

Dle argumentace rozhodnutí o úpadku nemohou být pohledávky jednotlivých věřitelů XSOLAR REUSE SYSTÉM a.s. vyplaceny ze strany insolvenčního správce přímo jim, ale mohou být převedeny výhradně jinému (oprávněnému) kolektivnímu systému, který má s daným provozovatelem FVE v současnosti uzavřenou (novou) smlouvu.

Vzorová smlouva o kolektivním plnění, kterou mohou provozovatelé FVE uzavřít se společností ČEZ Recyklace, s.r.o., je dostupná na webových stránkách této společnosti. 

 

Často kladené otázky k valné hromadě
Zjistit více