Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Mobil Jak proběhne změna v Zaměstnanecké telefonii?

Jak proběhne změna v Zaměstnanecké telefonii?

Naprosto hladce... Pomohou praktické příklady, kde jistě najdete vše, co potřebujete vědět.

Novou nabídku Zaměstnanecké telefonie jste už nejspíš viděli, pokud náhodou ne, dočtete se o ní v článku ZDE.

Koho se změna dotkne a jak vše proběhne?

Úpravy v nabídce Zaměstnanecké telefonie se týkají všech zákazníků, kteří využívají tarify Volání Basic, Volání Standard a Volání Neomezeně. Ostatních tarify a balíčky zůstávají beze změn.  

Pokud využíváte Volání Basic Volání Standard s platností od 1. 9. 2025 budete moci využívat 50 volných minut navíc. Zároveň od stejného data dochází k mírné úpravě ceny, která bude vyšší o 19 Kč měsíčně. (Volání Basic ze 116 Kč na 135 Kč a Volání Standard ze 176 Kč na 195 Kč).

Jak to bude fungovat u nově objednaných SIM karet?

Od 1. 9. 2025 budou mít noví zákazníci vše nastaveno již podle nové nabídky. Stačí si na obslužných místech zřídit a aktivovat Zaměstnaneckou telefonii, dále vybrat tarif, balíček nebo jejich kombinaci v MŮJ ČEZ, na Zákaznické lince nebo kontaktních místech ČEZ, a pak již naplno využívat vše, co nová nabídka Zaměstnanecké telefonie přináší.

Co mám dělat jako stávající zákazník?

Stávajícím klientům k jejich telefonním číslům nastavíme od 1. 9. 2025 novou nabídku vždy první den jejich zúčtovacího období.

Rádi bychom vám nyní ve větším detailu a s konkrétními příklady ukázali, co se od 1. 9. 2025 mění a jak se vás to týká.

Máte-li dotaz, na který odpověď nenajdete, obraťte se přímo na kolegy ze Zaměstnanecké telefonie prostřednictvím kontaktů zde.

Volání Neomezeně bez datového balíčku

Zákazníky s balíčkem Volání Neomezeně bez datového balíčku převedeme dle spotřeby volání za posledních pět měsíců na balíčky:

  • Volání Basic (provoláno do 150 minut a vyžito do 50 SMS)
  • Volání Standard (provoláno do 300 minut a využito do 100 SMS)
  • NAPLNO s 1,5 GB (provoláno více jak 300 minut nebo zasláno více než 100 SMS)

Volání Neomezeně a datový balíček

U zákazníků s hlasovým tarifem Neomezeně a datovým balíčkem Internet jsme se podívali na spotřebu dat za posledních pět měsíců. Podle této spotřeby jsme je rozřadili do nových tarifů NAPLNO, konkrétně do:

  • NAPLNO 1,5 GB (využití dat do 1,5 GB dat v posledních pěti měsících)
  • NAPLNO 3 GB (využití dat do 3 GB dat v posledních pěti měsících)
  • NAPLNO 8 GB (využití dat do 8 GB dat v posledních pěti měsících)
  • NAPLNO s 5Mb/s (využití více než 8 GB dat v posledních pěti měsících)
  • NAPLNO s 15Mb/s (využití více než 12 GB dat v posledních pěti měsících)

Zájem o jiný balíček

Není nic jednoduššího, než si balíček změnit. Od 1. 9. 2025 si můžete zvolit kombinaci balíčku, nebo produkt z tarifů NAPLNO tak, aby vám služby maximálně vyhovovaly. Změnu můžete provést v MŮJ ČEZ, na zákaznických centrech ČEZ nebo prostřednictvím zákaznické linky *84.

Do 31. 8. 2025 není potřeba nic měnit. 

Cena základních poplatků

Do základních poplatků se cena nepromítne vůbec nijak. Základní poplatky platné po vyčerpání volných jednotek zůstávají naprosto shodné s dosavadní nabídnou. Jejich přehled najdete v ceníku u vašeho tarifu nebo balíčku. Stejně tak neměníme ceny v rámci mezinárodního volání a roamingu.

Ještě nemám Zaměstnaneckou telefonii

Pokud momentálně nevyužíváte žádný z našich tarifů a chtěli byste přejít do Zaměstnanecké telefonie, můžete využít k uzavření smlouvy MŮJ ČEZ nebo zavolat na zákaznickou linku 800 810 820, kde vám rádi pomohou naši specialisté a poradí s výběrem nejvýhodnější možnosti právě pro vás.

Objednávka nové SIM před 1. 9. 2025

Veškeré změny začnou platit až po 1. 9. 2025, stejně tak i start nové produktové řady NAPLNO. Do té doby je proto možné sjednat smlouvu za stávajících podmínek.

Od 1. 9. 2025 se na nově založené SIM bude vztahovat nová nabídka. 

Od 1. 9. 2025 se změny začnou vztahovat i na nově založené SIM před tímto datem, a to jak změna ceny u balíčků Volání Basic a Standard, tak migrace z Volání Neomezeně na nové tarify NAPLNO.

Nový tarif NAPLNO

Záleží na tom, co rádi děláte. V rozhodnutí pomůže tabulka níže.  

1,5 GB 3 GB 5 GB 8 GB 5 Mb/s 15 Mb/s
Hudba: Přibližně 25 hodin poslechu Hudba: Až 50 hodin poslechu Hudba: Až 85 hodin poslechu Hudba: Až 136 hodin poslechu Hudba: Streamování ve standardní kvalitě bez výpadků Hudba: Streamování ve vysoké kvalitě bez výpadků
Video: Asi 2 hodiny sledování v nízké kvalitě (240p) Video: Přibližně 4 hodiny sledování v SD kvalitě (480p) Video: Přibližně 7 hodin sledování v SD kvalitě nebo 5 hodin v HD kvalitě (720p) Video: Přibližně 11 hodin sledování v SD kvalitě nebo 8 hodin v HD kvalitě Video: Sledování v SD kvalitě (480p) bez problémů; HD (720p) může občas vyžadovat delší načítání Video: Sledování v HD kvalitě (720p a 1080p) plynule
Sociální sítě: Přibližně 2–3 hodiny aktivního prohlížení. Sociální sítě: 5–6 hodin aktivního prohlížení. Sociální sítě: 8–10 hodin aktivního prohlížení. Sociální sítě: 12–15 hodin aktivního prohlížení. Sociální sítě: Plynulé prohlížení neomezeně. Sociální sítě: Plynulé prohlížení neomezeně.
 E-maily a chaty: Bez omezení  E-maily a chaty: Bez omezení  E-maily a chaty: Bez omezení  E-maily a chaty: Bez omezení  Prohlížení webu, chaty a e-mail: Bez omezení  Prohlížení webu, chaty a e-mail: Bez omezení
 Videohovory: Přibližně 5 hodin videohovoru v nižší kvalitě (240p - 360p)  Videohovory: Přibližně 10 hodin videohovoru v nižší kvalitě (240p - 360p)  Videohovory: Přibližně 15 hodin videohovoru v nižší kvalitě (240p - 360p)  Videohovory: Přibližně 20 hodin videohovoru v nižší kvalitě (240p - 360p)  Videohovory: Možné v nižší kvalitě

 Videohovory: Kvalitní přenos ve standardní i vyšší kvalitě

Pokud změny nevyhovují

Smlouvu můžete samozřejmě k 31. 8. 2025 bez sankce vypovědět. Pokud je ve vyúčtování u vašeho telefonního čísla uvedeno pozdější datum, je možné smlouvu ukončit až do tohoto data. Doporučujeme vám nejdříve zavolat na naší linku, kde můžeme probrat další varianty a případně vám poskytneme OKU kód pro převod čísla.

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more
Často kladené otázky k valné hromadě
Zjistit více