Zpět

Jak na energie při stavbě domu (Elektřina)

Plánujete-li si postavit nový dům, je důležité poradit se o všech náležitostech nového připojení elektřiny co nejdříve. Přečtěte si, co je potřeba zařídit.

Nové odběrné místo

Poradíme vám, jak připojit nové odběrné místo krok za krokem.

  • Podejte u distributora žádost o připojení.
  • Pokud je vaše odběrné místo na distribučním území ČEZ Distribuce, stačí vám tento formulář. Jeho součástí je plná moc, díky které za Vás předáme žádost provozovateli distribuční soustavy, společnosti ČEZ Distribuce, a. s., a můžeme za vás vyřídit všechny potřebné formality.
  • Pokud jste na distribučním území E.ON Distribuce (jižní Čechy a jižní Morava) nebo PRE Distribuce (hlavní město Praha), podejte žádost o připojení přímo u distributora. Podmínky podání žádosti o připojení a uzavření smlouvy o připojení vám poskytne distributor. Jakmile uzavřete smlouvu o připojení, pošlete nám prosím její kopii, abychom vám mohli zajistit montáž elektroměru.

Po uzavření smlouvy o připojení s distributorem nám prosím pošlete tyto dokumenty:

  • Vyplněnou a podepsanou smlouvu o sdružených službách dodávky pro domácnosti nebo podnikatele.
  • Revizní zprávu, kterou vám vystaví revizní technik nebo elektroinstalační firma.

Jakmile od vás všechny tyto dokumenty v pořádku dostaneme, zajistíme u distributora osazení elektroměru a zahájení dodávky elektřiny.

 

Obnovení dodávky elektřiny na odběrném místě, kde byl demontovaný elektroměr

Pokud potřebujete pouze obnovit dodávky elektřiny a namontovat elektroměr, stačí nám poslat tyto dokumenty:

  • Vyplněnou a podepsanou smlouvu o sdružených službách dodávky pro domácnosti nebo podnikatele.
  • Revizní zprávu, kterou vám vystaví revizní technik nebo elektroinstalační firma.
  • Plnou moc pro domácnosti nebo podnikatele, díky které za vás uzavřeme smlouvu o připojení pro vaše odběrné místo s distributorem.

Jakmile od vás všechny tyto dokumenty v pořádku dostaneme, zajistíme u distributora osazení elektroměru a zahájení dodávky elektřiny.

Potřebujete pomoct nebo poradit? Volejte naši Zákaznickou linku ČEZ Prodej 800 810 820 nebo nás navštivte na kontaktních místech.

Všechny potřebné dokumenty už mám. Jaký je další postup?

Vyplněné a podepsané dokumenty předejte společnosti ČEZ Prodej.

On-line

Nejrychlejší způsob uzavření smlouvy.

Přihlásit se

Na kontaktním místě

Objednejte se dopředu.

Poštou

ČEZ Prodej, a.s.
Guldenerova 2577/19
326 00  Plzeň

Co bude následovat

  • Jakmile získáme potřebné doklady, začneme vše připravovat k montáži elektroměru.
  • Nového odběratele budeme informovat o zahájení dodávky pod jeho smlouvou a pošleme mu rozpis záloh.

 

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

Vážení zákazníci,

v případě, že jste se rozhodli obrátit na Ombudsmana ČEZ se svým podnětem, můžete v rámci pilotního projektu vyzkoušet také chat, který naleznete na této stránce v jejím pravém dolním roku. Komunikovat prostřednictvím chatu můžete s Ombudsmanem ČEZ mezi 9 a 14 hodinou.

S úctou

Josef Sedlák

Ombudsman ČEZ