Zpět

Jak přejít od jiného operátora a ponechat si svoje staré telefonní číslo?

Přejít od jiného operátora můžete snadno, a to poté, co nám sdělíte OKU (kód pro přenos vašeho stávajícího telefonního čísla), dále se nemusíte o nic starat. OKU naleznete např. v internetové samoobsluze svého aktuálního poskytovatele či ve smlouvě k vašemu telefonnímu číslu. Nevíte si rady? Zavolejte nám a my vám poradíme.

  • Po sdělení OKU vám převod čísla zajistíme za 3 pracovní dny. Nebo se můžeme domluvit na konkrétním dni přenosu, který vám bude vyhovovat.
  • Přenos do sítě MOBILU OD ČEZ proběhne v nočních hodinách, bude tedy mít minimální dopad na poskytování služeb.
  • Během okamžiku přenosu je stále funkční volání na tísňová čísla.
  • Přenos u předplacených karet nemůže proběhnout, pokud máte nulový nebo mínusový kredit nebo v případě, že jsou vaše služby u stávajícího operátora blokovány.
  • Pomohly Vám uvedené informace?


    V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

    Mějte zakrytá
    ústa a nos
    respirátorem nebo
    nanorouškou

    Při čekání dodržujte odstup 2 metry

    Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

    Upozornění

    Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

    Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


    Více informací

    Pro informace o síti pokračujte zde
    Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde