Zpět

Jak si zřídit MOBIL OD ČEZ?

Je to snadné. Jediné, co potřebujete, je váš občanský průkaz a, pokud si chcete ponechat své stávající číslo, pak i Ověřovací kód účastníka (tzv. OKU), který zjistíte u svého stávajícího operátora. Smlouvu jednoduše uzavřete přes internet, zavoláním na Zákaznickou linku 800 810 820 nebo na kontaktních místech Skupiny ČEZ.

Pokud máte se stávajícím operátorem uzavřenou smlouvu na dobu určitou, můžete odejít bez sankce již po třetím měsíci využívání jeho služeb (sankci smí požadovat pouze, pokud smlouva skončí do tří měsíců od jejího uzavření).

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde