Zajistěte Vašemu domu úsporu na energiích

Přejít k ČEZ je jednoduché. Nechte nám na sebe kontakt, zavoláme Vám a vše vyřešíme.

Přejít k ČEZ je jednoduché. Zavoláme vám a vše vyřešíme

Proč se vyplatí přejít k ČEZ?

Připravíme individuální nabídku elektřiny ušitou na míru přímo vašemu domu

Ať už jste se svým současným dodavatelem spokojeni, či nikoli, za vypočítání nezávazné nabídky nic nedáte. Naše kalkulace je konečná, žádné další skryté poplatky. Výhodnou cenu si u nás můžete zafixovat až na tři roky.

Jsme ověřený a největší dodavatel elektřiny v zemi

Chápeme, že pro bytový dům je v případě energií důležitá nejen cena, ale také dodavatel, který bude spolehlivým partnerem. Děláme vše pro to, abychom našim zákazníkům zajistili prvotřídní servis, a to je důvod, proč je s námi spokojeno 96 % zákazníků a hodnotí nás jako nejdůvěryhodnějšího dodavatele energií. Spoléhá se na nás už více než 17 000 SVJ a 1 200 bytových družstev.

Účet můžete spravovat pohodlně přes internet

V ČEZ ON-LINE snadno vyřídíte nespočet věcí, aniž byste museli chodit do pobočky nebo volat na zákaznickou linku. Najdete tu všechna vyúčtování, platby nebo třeba nastavení záloh a kontaktních údajů..

Vzorový příklad

S produktem Variant 12 od E.ON zaplatíte 226 143 Kč, ale s produktem Elektřina - na 1 rok v akci od ČEZ to bude jen 175 778 Kč. Jedná se o celkovou roční cenu včetně daní a poplatků na distribuční území EG.D, a.s.

S produktem Variant 12 od E.ON zaplatíte 30 136 Kč, ale s produktem Elektřina - na 1 rok v akci od ČEZ to bude jen 27 919 Kč. Jedná se o celkovou roční cenu včetně daní a poplatků na distribuční území EG.D, a.s.

Vzorové příklady jsou vypočteny na základě cen platných od 1. 4. 2021.


Proč byl s námi předseda SVJ Marek F. z Karlových Varů spokojený: „Porovnali nám naši současnou cenu s tou od ČEZu, a nemusel jsem tak nic počítat. Ušetřili mi práci a bylo to rychlé.“

Přejít k nám je jednoduché
Zavoláme vám a vše vyřešíme

Nebo nám zavolejte na 800 900 100,
každý pracovní den od 8 do 17 hodin.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací