Skip to Content
Můj ČEZ

Přepis energií

Přepis energií

S námi to zvládnete online na pár kliknutí.

Jak to probíhá

Vyplníte online formulář

Uvedete údaje o sobě a odběrném místě, které chcete přepsat.

Online podepíšete

Elektronicky podepíšete návrh smlouvy

Nahrajete dokumenty

Řekneme vám, jaké dokumenty od vás budeme potřebovat. Ty pak stačí nahrát pro úspěšné dokončení přepisu.

Energie přepsány

Jakmile bude vše v pořádku a energie se přepíšou na nového majitele/zákazníka, budeme vás informovat a následně obdržíte rozpis zálohových plateb.

Než začnete...

Prohlédněte si jednotlivé životní situace a vyberte tu, která nejlépe odpovídá té vaší.

Odběrné místo je u ČEZ

Energie jsou již u ČEZ a vy je chcete přepsat na sebe nebo někoho jiného

Přepsat energie

Odběrné místo je u jiného dodavatele

V bytě nebo domě už jsou energie zřízené, ale současný zákazník je má u jiného dodavatele. Vy je chcete přepsat na sebe a zároveň převést k ČEZ

Přepsat a přejít k ČEZ

Přepište energie raz dva

Vyřídit online

Nebo si od nás nechte zavolat

Vámi zadané osobní údaje bude jako správce zpracovávat společnost ČEZ Prodej, a.s., sídlem Duhová 425/1, 140 53 Praha 4, IČO 27232433, za účelem nabídky produktů a služeb. Podrobnosti jsou uvedeny v Informaci o zpracování osobních údajů.

Nejčastěji se ptáte

Jak dlouho přepis energií trvá?

Až od vás budeme mít všechny potřebné dokumenty, počítejte s několika pracovními dny. Přesná doba závisí i na stávajícím dodavateli, pokud se odběrné místo převádí k ČEZ. Kdyby nám nějaký ten dokument chyběl, ozveme se vám.

Jaké dokumenty budu potřebovat k přepisu potřebovat?

Záleží na tom, jestli stávající zákazník odebírá energie od ČEZ, nebo od jiného dodavatele. Nejčastěji se jedná o dokumenty prokazující vztah k danému odběrnému místu/vztah k nemovitosti (např. nájemní nebo kupní smlouva). Pokud přepisujete energie a současně měníte dodavatele na ČEZ bude se vám hodit poslední vyúčtování od stávajícího dodavatele, který do odběrného místa energie dodává. Ušetříte tím vyplňování různých údajů. A jestli budete chtít, všechno papírování vyřídíme za vás. Stačí nám dát plnou moc. 

Jak dojde k ukončení původní smlouvy?

Původní smlouvu s dodavatelem vypovíme my, a to na základě plné moci od stávajícího zákazníka případně žádosti o ukončení smlouvy. Veškeré potřebné dokumenty vám připravíme.

Jak proběhne vyúčtování mezi stávajícím a novým zákazníkem?

Po přepisu dojde k vystavení konečného vyúčtování původnímu zákazníkovi na základě nahlášeného stavu měřidla. V případě, že je v odběrném místě chytrý elektroměr (tzv. AMM), stav bude načten dálkově.

Proč potřebujete doklad o vztahu k nemovitosti?

Potřebujeme si ověřit, že máte právo nemovitost užívat. To je nezbytné pro vyřízení přepisu energií a výpověď stávající smlouvy.

Probíhá přepis bez přerušení dodávky energií?

Pokud máme všechny dokumenty, které potřebujeme, pak není důvod obávat se přerušení dodávky elektřiny nebo plynu. Pokud přepisujete energie se změnou dodavatele na ČEZ a chcete mít jistotu, že vše proběhne v pořádku, je ideální nám dát plnou moc, abychom se o vše postarali za vás.