Řízení Skupiny ČEZ
Nejvyšším orgánem společnosti je valná hromada, jejíž zasedání se koná nejméně jednou za účetní období, nejpozději do šesti měsíců od posledního dne předchozího účetního období.
Dne 24. 6. 2024 se konala řádná valná hromada ČEZ, a. s., která na svém zasedání:
- vyslechla zprávy orgánů společnosti,
- schválila účetní závěrku ČEZ, a. s., a konsolidovanou účetní závěrku Skupiny ČEZ za rok 2023,
- schválila rozdělení zisku společnosti ČEZ, a. s., za rok 2023 ve výši 28,1 mld. Kč takto:
- podíl na zisku k rozdělení mezi akcionáře (dividenda) 28 mld. Kč,
- převod na účet nerozděleného zisku minulých let 0,1 mld. Kč,
- dividenda činí 52 Kč na jednu akcii před zdaněním
- dividenda je splatná od 1. 8. 2024 a právo na ni se nepromlčí před 31. 7. 2028,
- rozhodným dnem pro uplatnění práva na dividendu byl 28. červen 2024
- částka dividendy je vypočtena z celkového počtu vydaných akcií společnosti; dividenda připadající na vlastní akcie držené společností k rozhodnému dni nebude vyplacena a částka odpovídající dividendě připadající na vlastní akcie v držení společnosti k rozhodnému dni pro uplatnění práva na dividendu bude převedena na účet nerozděleného zisku minulých let,
- schválila objem finančních prostředků pro poskytování darů v roce 2025 ve výši 220 mil.,
- určila auditorskou společnost Deloitte Audit s.r.o. auditorem k provedení povinného auditu pro účetní období kalendářních roků 2025 a 2026 a k ověření zprávy o udržitelnosti za roky 2024, 2025 a 2026
- schválila Zprávu o celkových příjmech členů orgánů ČEZ, a. s., za účetní období 2023,
- schválila Politiku odměňování ČEZ, a. s.,
- schválila vzor smlouvy o výkonu funkce člena dozorčí rady ČEZ, a. s.,
- zvolila Bc. Martina Půtu za člena Dozorčí rady ČEZ, a. s.,
- zvolila Ing. Otakara Horu, CSc., členem výboru pro audit ČEZ, a. s., s účinností od 3. 7. 2024.
Postavení a působnost představenstva
Představenstvo je statutárním orgánem, který řídí činnost společnosti. Rozhoduje o všech záležitostech společnosti, pokud nejsou zákonem nebo stanovami společnosti vyhrazeny do působnosti valné hromady, dozorčí rady nebo jiného orgánu. Je oprávněno delegovat rozhodování určitých záležitostí do působnosti jednotlivých členů představenstva ve smyslu § 156 odst. 2 občanského zákoníku a také na zaměstnance společnosti. Delegace působnosti nezbavuje členy představenstva povinnosti dohlížet, jak jsou záležitosti společnosti spravovány. Představenstvo se řídí zásadami a pokyny schválenými valnou hromadou, pokud jsou v souladu s právními předpisy a stanovami. Nikdo však není oprávněn dávat představenstvu pokyny týkající se obchodního vedení společnosti, ledaže by tak stanovil zákon.
Představenstvo nese společnou odpovědnost za otázky udržitelnosti a v této souvislosti zaštiťuje oblast ESG včetně otázek souvisejících s klimatem. Představenstvo ČEZ, a. s., schvaluje Strategii udržitelného rozvoje Skupiny ČEZ i Zprávu o udržitelném rozvoji Skupiny ČEZ. Generální ředitel a předseda představenstva informuje dozorčí radu o agendě ESG, která zahrnuje i rizika související s klimatem, na měsíční bázi.
Složení a činnost představenstva
Představenstvo má sedm členů, které volí a odvolává dozorčí rada. Představenstvo volí a odvolává svého předsedu a dva místopředsedy (přičemž aktuálně je obsazena pouze jedna pozice místopředsedy). Funkční období jednotlivého člena je čtyřleté s tím, že opětovná volba je možná. Pracovní adresa členů představenstva je v sídle společnosti: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4.
Daniel Beneš
Předseda představenstva od 15. 9. 2011, znovu zvolený s účinností od 20. 12. 2025, člen představenstva od 15. 12. 2005 (funkční období do 19. 12. 2025), znovu zvolený s účinností od 20. 12. 2025 (funkční období do 20. 12. 2029).
Absolvent Strojní fakulty Vysoké školy báňské v Ostravě, Brno International Business School Nottingham Trent University (studium MBA) a Berkeley Law: ESG: Navigating the Board’s Role.
Manažerské a odborné znalosti získal zejména ve funkcích ředitele úseku nákup, ředitele divize správa a výkonného ředitele ČEZ, a. s., kdy odpovídal za divize výroba, obchod, investice, personalistika, distribuce a zahraničí, za řízení majetkových účastí a bezpečnost. Před nástupem do společnosti ČEZ pracoval na vedoucích pozicích v oblasti obchodu s uhlím a palivy, a to u společností BOHEMIACOAL s. r. o., HEDVIGA GROUP, a.s., a jako obchodní ředitel společnosti TCHAS spol. s r. o., kde se zabýval prodejem paliv v ČR, na Slovensku a v Polsku. Již od roku 2014 je viceprezidentem Svazu průmyslu a dopravy České republiky, kde zodpovídá za oblast energetiky a klimatické změny. Byl členem a předsedou pracovní skupiny Uhelné komise, která byla poradním orgánem vlády ČR (2019–2021). Působí v představenstvu Czech Grid Holding, a.s., dále je také předsedou dozorčí rady společnosti ČEZ Distribuce, a. s., a Severočeské doly a.s.
Odpovídá za plnění úkolů uložených představenstvem prostřednictvím jeho usnesení a má pravomoc rozhodovat o záležitostech společnosti, které nejsou vyhrazeny valné hromadě, dozorčí radě nebo jiným orgánům společnosti a které náležejí do rozhodovací působnosti představenstva a nebyly přitom výslovně svěřeny do rozhodovací působnosti jednotlivých členů představenstva nebo představenstva jako celku. Koordinuje činnost jednotlivých ředitelů divizí. Zabezpečuje řízení útvarů v divizi generálního ředitele, řídicí činnosti v oblasti systému řízení, komunikace a marketingu, legal affairs, fúzí a akvizic (M&A), corporate compliance, corporate governance, public affairs, ochrany, nezávislého jaderného dohledu, nákupu a prodeje (vyjma nákupu a prodeje elektřiny, tepla, vybraných provozních látek a finančních služeb), činnosti související s funkcí ombudsmana a administrativní činnosti pro orgány společnosti. Věcně odpovídá za řízení tuzemské dceřiné společnosti ČEZ Distribuce.
Pavel Cyrani
Místopředseda představenstva od 1. 1. 2020, znovu zvolený s účinností od 23. 10. 2023, člen představenstva od 20. 10. 2011, znovu zvolený s účinností od 23. 10. 2023 (funkční období do 23. 10. 2027).
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze, oboru mezinárodní obchod, absolvent MBA oboru finance na Kellogg School of Management v Evanstonu (USA) a Berkeley Law: ESG: Navigating the Board’s Role.
Manažerské a odborné znalosti získal zejména ve společnosti ČEZ, a. s., kde působí od roku 2006 ve funkcích ředitele útvaru plánování a controlling, ředitele útvaru asset management v divizi klasické a jaderné výroby, poté od roku 2011 jako člen představenstva a ředitel divize strategie a následně divize obchod a strategie, jejíž součástí je i trading s komoditami a jejich prodej koncovým zákazníkům. Před nástupem do společnosti ČEZ, a. s., působil sedm let v oboru management consulting ve společnosti McKinsey & Company, kde se specializoval na sektor energetiky a měl na starosti i klienty z České republiky.
Odpovídá za tvorbu a realizaci strategie Skupiny ČEZ a za koordinaci přípravy hlavních strategických projektů. Odpovídá za obchodní zajištění výrobní pozice ČEZ (prodej elektřiny a tepla, nákup emisních povolenek a nákup plynu), za obchodování s elektřinou, plynem, emisními povolenkami a dalšími komoditami a za řízení zahraničních obchodních zastoupení. Odpovídá za segment PRODEJ, tj. za prodej elektřiny, plynu a komplexních energetických služeb koncovým zákazníkům (domácnostem, malým a velkým firemním zákazníkům a státní správě). Věcně řídí dceřiné společnosti v oblasti prodeje elektřiny a tepla, distribuce a prodeje zemního plynu a v oblasti obchodování s komoditami a prodeje energetických služeb. Dále odpovídá za rozvoj segmentu DISTRIBUCE, zejména společností ČEZ Distribuce a GasNet, a za rozvoj a řízení aktivit Skupiny ČEZ na Slovensku a v Maďarsku.
Michaela Chaloupková
Členka představenstva od 20. 10. 2011 do 21. 10. 2019, znovu zvolená s účinností od 1. 1. 2020, znovu zvolená s účinností od 2. 1. 2024 (funkční období do 2. 1. 2028)
Absolventka Fakulty právnické Západočeské univerzity v Plzni, Executive Master of Business Administration Program (MBA) na KATZ School of Business, University of Pittsburgh se zaměřením na energetiku, Vysoké školy ekonomické v Praze: Akademie managementu udržitelnosti pro firmy a také certifikovaného vzdělávacího programu Diligent Climate Leadership.
Manažerské a odborné znalosti získala zejména ve společnosti Stratego Invest a.s. (poté i-Tech Capital, a.s.), kde působila ve funkci vedoucí oddělení controllingu a místopředsedkyně představenstva, a dále v ČEZ, a. s., na řídicích pozicích v oblasti nákupu a personalistiky (HR). Během svého působení v ČEZ, a. s., se podílela na centralizaci nákupních procesů včetně nastavení IT systému v rámci Skupiny ČEZ, zejména pak během expanze do Rumunska, Bulharska a Polska. Jako Chief Sustainability Office (CSO), členka představenstva a ředitelka divize správa vede oddělení ESG, kde koordinuje širokou škálu iniciativ zacílených na udržitelnost, řídí pracovní skupiny zaměřené na klíčová témata ESG a podílí se na nastavování procesů, které podporují dlouhodobý a udržitelný rozvoj Skupiny ČEZ. Je rovněž členkou odborného expertního týmu pro udržitelnost působícího při Svazu dopravy a průmyslu České republiky, jenž projednává a připravuje stanoviska k oblastem legislativy souvisejícím s udržitelností a ESG, které ovlivňují podnikatelskou sféru.
Odpovídá za řízení a rozvoj lidských zdrojů, za správu netechnologického majetku a správu vozidel. Od 1. 1. 2024 působí jako Chief Sustainability Officer Skupiny ČEZ, je tedy odpovědná za rozvoj Skupiny ČEZ v souladu s kritérii ESG.
Jan Kalina
Člen představenstva od 29. 6. 2021, znovu zvolený s účinností od 30. 6. 2025 (funkční období do 30. 6. 2029).
Absolvent Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity v Plzni, oboru elektroenergetika a také certifikovaného vzdělávacího programu Diligent Climate Leadership.
Manažerské a odborné znalosti získal zejména ve funkci předsedy představenstva ČEPS, a.s., která je provozovatelem přenosové soustavy v České republice. Další znalosti získal ve Skupině ČEZ: působil ve vedoucích pozicích a funkcích v útvarech nákup a správa majetku v ČEZ, a. s., a jednatele a generálního ředitele společnosti ČEZ Správa majetku, s.r.o. Byl také členem představenstva, finančním ředitelem a obchodním ředitelem společnosti Severočeské doly a.s., která se zabývá těžbou a prodejem hnědého uhlí. Působil též ve funkci directora A v CEZ RES International B.V., která vykonává činnost řízení holdingu v oblasti rozvoje obnovitelných zdrojů Skupiny ČEZ v Německu a ve Francii. Zastával také funkci předsedy rady jednatelů a generálního ředitele ČEZ Obnovitelné zdroje, s.r.o., která je developerem obnovitelných zdrojů v České republice.
Odpovídá za řízení a rozvoj obnovitelných (fotovoltaické, větrné a vodní zdroje) a emisních (uhelné a plynové zdroje) výrobních zdrojů elektřiny včetně zajištění výroby a distribuce tepla. Věcně řídí dceřiné společnosti zajišťující výrobu elektřiny a tepla z obnovitelných a emisních zdrojů a související servisní činnosti. Dále věcně řídí dceřiné společnosti v oblasti těžby a prodeje uhlí v České republice.
Martin Novák
Člen představenstva od 21. 5. 2008, znovu zvolený s účinností od 25. 5. 2024 (funkční období do 25. 5. 2028), místopředseda představenstva od 20. 10. 2011 do 31. 12. 2019.
Absolvent Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze, oboru mezinárodní obchod a obchodní právo. V roce 2007 absolvoval Executive Master of Business Administration Program (MBA) na KATZ School of Business, University of Pittsburgh se zaměřením na energetiku. Je také absolventem certifikovaného vzdělávacího programu Diligent Climate Leadership.
Od roku 1996 je členem Komory daňových poradců ČR.
Manažerské a odborné znalosti získal zejména během svého takřka desetiletého působení v oblasti zpracování ropy a výroby a distribuce paliv. Zastával manažerské pozice v celosvětové centrále ropné společnosti ConocoPhillips v americkém Houstonu a také v regionální centrále v Londýně s územní působností pro střední a západní Evropu včetně zemí působení Skupiny ČEZ – na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Německu, Rakousku a Velké Británii. Dále pracoval ve společnosti ConocoPhillips Czech Republic s.r.o., kde ve funkci finančního ředitele odpovídal za region střední a východní Evropy (v této pozici rovněž zastával různé funkce statutárních zástupců regionálních poboček ConocoPhillips), a ve funkci ředitele úseku účetnictví ČEZ, a. s.
Odpovídá za ekonomické a finanční řízení, controlling, financování, účetnictví, vztahy s investory, řízení rizik, daňovou agendu (vyjma daně ze závislé činnosti), řízení řešení významných škodních událostí a zajišťuje efektivní nastavení a fungování podpůrných ICT služeb. Věcně řídí dceřiné společnosti v oblasti informačních technologií a telekomunikačních služeb.
Tomáš Pleskač
Člen představenstva od 26. 1. 2006, znovu zvolený s účinností od 30. 1. 2022 (funkční období do 30. 1. 2026), místopředseda představenstva od 26. 6. 2017 do 31. 12. 2019.
Absolvent Provozně-ekonomické fakulty Vysoké školy zemědělské v Brně, titul MBA získal na Prague International Business School a je absolventem certifikovaného vzdělávacího programu Berkeley Law: ESG: Navigating the Board’s Role.
Manažerské a odborné znalosti získal mimo jiné ve funkci ekonomického náměstka a zástupce ředitele jaderné elektrárny Dukovany společnosti ČEZ, dále působil ve funkci finančního ředitele české společnosti Severomoravská energetika, a. s., která se zabývala distribucí elektřiny. Zkušenosti s působením na zahraničních trzích v oblasti energetiky získal ve společnosti ČEZ jako ředitel divize International, později divize Distribuce a zahraničí.
Odpovídá za řízení a rozvoj příležitostí v oblasti nových jaderných zdrojů, včetně malých modulárních reaktorů. Odpovídá zejména za přípravu výstavby nových bloků jaderných elektráren Dukovany a Temelín. Věcně řídí dceřiné společnosti Elektrárna Dukovany II a Elektrárna Temelín II zabezpečující přípravu výstavby nových jaderných zdrojů v ČR a dceřiné společnosti zabezpečující podpůrné činnosti související s rozvojem nových jaderných aktivit. Dále věcně řídí společnost Inven Capital, zaměřenou na investiční příležitosti v oblasti chytrých technologií a inovativních business modelů.
Bohdan Zronek
Člen představenstva od 18. 5. 2017, znovu zvolený s účinností od 20. 5. 2025 (funkční období do 20. 5. 2029).
Absolvent Fakulty elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze, rozvojového programu InterLeader® 2012 a certifikovaného vzdělávacího programu Diligent Climate Leadership.
Manažerské a odborné znalosti získal v různých funkcích v jaderné elektrárně Temelín, kam nastoupil po ukončení ČVUT. Prošel všemi pozicemi řídicího operativního personálu až do funkce vedoucího odboru řízení provozu. Naposledy působil na pozicích ředitele útvaru bezpečnost ČEZ, a. s., a ředitele jaderné elektrárny Temelín. Působí jako Vice Chairman Board of Management v organizaci World Nuclear Association, která se zabývá propagováním využívání energie z jádra, a je členem Executive Board NuclearEurope, jehož cílem je podporovat využívání jaderné energie v Evropě. Je prezidentem Nuclear Safety Advisory Committee společnosti MVM Zrt. (vlastník provozované elektrárny Paks v Maďarsku) a členem Nuclear Safety Advisory Committee společnosti Slovenské elektrárne, a.s., (vlastník provozovaných jaderných elektráren Jaslovské Bohunice a Mochovce na Slovensku). Zastupuje ČEZ ve WANO (World Association of Nuclear Operators – organizace provozovatelů jaderných elektráren), kde působí současně jako Chairman Global CNO Advisory Committee.
Odpovídá za řízení a rozvoj stávajících jaderných výrobních zdrojů elektřiny včetně zajištění výroby a distribuce tepla z těchto zdrojů. Věcně řídí dceřiné společnosti zabezpečující servisní a podpůrné činnosti související s jadernými aktivitami Skupiny ČEZ.
Výbory, pracovní komise a týmy představenstva
Představenstvo může v souladu se Stanovami ČEZ, a. s., zřídit pro potřeby své činnosti pracovní komise, týmy a výbory.
Výbory představenstva
- Výbor pro corporate compliance ČEZ, a. s.,byl zřízen jako poradní orgán představenstva. Jeho posláním je přispívat k odbornosti a efektivnosti rozhodování, a napomáhat tím představenstvu v uplatňování Politiky compliance management systému. K úkolům výboru náleží například hodnocení aktuálních i potenciálních compliance rizik, posuzování úrovně řízení compliance rizik v ČEZ, a. s., a ve Skupině ČEZ, posuzování významných zjištění týkajících se compliance incidentů nebo událostí s možným významným compliance dopadem.
- Strategický řídicí výbor projektu NJZ EDU je nejvyšší projektový orgán projektu pro přípravu a výstavbu nového jaderného zdroje v lokalitě Dukovany a souvisejících a vyvolaných investic, které jsou realizovány v dané lokalitě, ale i mimo lokalitu. Ve vztahu k představenstvu ČEZ, a. s., a statutárním orgánům dotčených společností má funkci doporučující, poradní a informační.
Každý člen představenstva může zřídit v rámci jemu svěřené oblasti pracovní komise, týmy a výbory. Jejich práce se mohou účastnit i ostatní členové představenstva, jichž se daná problematika dotýká, a příslušní zaměstnanci společnosti.
K nejvýznamnějším výborům v roce 2024 patřily:
- Krizový štáb ČEZ, a. s., který koordinuje přípravy na krizové situace, řešení krizových situací a realizaci opatření ve smyslu zákona č. 240/2000 Sb. (krizový zákon); výbor je poradním orgánem předsedy představenstva (generálního ředitele),
- Výbor pro bezpečnost zařízení ČEZ, a. s., který mj. projednává záležitosti týkající se bezpečnosti jaderných zařízení ČEZ, a. s., zejména v oblastech plnění integrovaných požadavků na jadernou bezpečnost, radiační ochranu a technickou bezpečnost, monitorování radiační situace, zvládání radiační mimořádné události a zabezpečení; dále též v oblasti zákonných a regulatorních změn a jejich dopadů do řízení jaderné bezpečnosti; stavu bezpečnosti jaderných zařízení v lokalitách, kultury bezpečnosti, alokace zdrojů na zajištění potřebné úrovně jaderné bezpečnosti; výbor je poradním orgánem předsedy představenstva (generálního ředitele),
- Výbor pro ochranu Skupiny ČEZ, který projednává mj. koncepce, strategie a cíle ochrany Skupiny ČEZ, vybrané aktivity, hrozby, rizika, analýzy bezpečnostních incidentů, návrhy bezpečnostních požadavků, nápravných opatření a priority či podmínky pro jejich realizaci; výbor je poradním orgánem předsedy představenstva (generálního ředitele),
- Rizikový výbor, který projednává záležitosti v oblasti řízení rizik Skupiny ČEZ, zejména přijímá doporučení a stanoviska v oblasti integrovaného systému řízení rizik, v oblasti správy rizikového kapitálu, v oblasti dohledu nad vlastním řízením rizik a v oblasti monitoringu celkového dopadu rizik na hodnotu Skupiny ČEZ; rizikový výbor je poradním orgánem člena představenstva pověřeného řízením divize finance (ředitele divize finance),
- Výbor pro bezpečnost divize jaderná energetika zřízený za účelem podpory řízení bezpečnosti provozu jaderných elektráren ČEZ; jeho činnost je jednou z forem vlastního hodnocení držitele povolení a jednou z forem prohlubování kultury bezpečnosti; výbor je poradním orgánem člena představenstva pověřeného řízením divize jaderná energetika (ředitele divize jaderná energetika),
- Rizikový výbor divize jaderná energetika, který projednává nejvýznamnější rizika, jež mohou ohrozit plnění strategie, zadání a cílů divize jaderná energetika; výbor je poradním orgánem člena představenstva pověřeného řízením divize jaderná energetika (ředitele divize jaderná energetika),
- Strategický IT výbor byl zřízen z důvodu stále se zvyšujícího významu oblasti informačních technologií pro další rozvoj podnikání Skupiny ČEZ a z toho vyplývajících požadavků na koordinaci a směřování rozvoje IT ve Skupině ČEZ; výbor se mimo jiné zabývá celkovou strategií a governance v oblasti IT a architekturou klíčových IT platforem; výbor je poradním orgánem člena představenstva pověřeného řízením divize finance (ředitele divize finance),
- Investiční výbor pro rozvoj a realizaci projektů OZE, který v souladu se schváleným strategickým Programem rozvoje OZE v ČR posuzuje nové projekty OZE aktivit, vydává stanoviska k jejich developmentu, popř. k realizaci, průběžně vyhodnocuje plnění stanovených úkolů/milníků a navrhuje nápravná opatření; výbor je společným projektovým orgánem člena představenstva pověřeného řízením divize obnovitelná a klasická energetika (ředitele divize obnovitelná a klasická energetika),
- Poradní výbor pro ESG Skupiny ČEZ, byl zřízen jako poradní orgán pro komplexní podporu v oblasti řízení ESG Skupiny ČEZ v souvislosti s převedením agendy ESG do věcné působnosti členky představenstva pověřené řízením divize správa (ředitelky divize správa) a spolupracuje v rámci oblastí činností na koordinaci vstupů a výstupů v rámci ČEZ, a. s.,
- Externí poradní výbor pro ESG Skupiny ČEZ, je tvořen nezávislými experty a s informační, navrhovací a doporučovací funkcí působí jako poradní orgán členky představenstva pověřené řízením divize správa (ředitelky divize správa).
Postavení a působnost dozorčí rady
Dozorčí rada je kontrolním orgánem společnosti, který dohlíží na výkon působnosti představenstva a na činnost společnosti. S výsledky své činnosti seznamuje valnou hromadu.
Složení a činnost dozorčí rady
Dozorčí rada má podle stanov 12 členů. Dvě třetiny členů volí a odvolává valná hromada, jednu třetinu volí a odvolávají zaměstnanci společnosti. Dozorčí rada volí a odvolává svého předsedu a dva místopředsedy. Funkční období člena dozorčí rady je čtyřleté s tím, že opětovná volba je možná. Pokud počet členů dozorčí rady neklesl pod polovinu, může dozorčí rada místo členů dozorčí rady zvolených valnou hromadou, jejichž funkce skončila v období od posledního zasedání valné hromady, jmenovat náhradní členy do příštího zasedání valné hromady. Doba výkonu funkce náhradního člena dozorčí rady se započítává do doby výkonu funkce člena dozorčí rady.
Čestné prohlášení o nezávislosti člena dozorčí rady
Radim Jirout
- Předseda dozorčí rady od 29. 6. 2022
- Nezávislý člen dozorčí rady od 29. 6. 2022
Roman Binder
- Místopředseda dozorčí rady od 24. 2. 2022
- Člen dozorčí rady od 24. 2. 2022
Marta Ctiborová
- Místopředsedkyně dozorčí rady od 1. 3. 2025
- Členka dozorčí rady (volená zaměstnanci) od 24. 1. 2022
František Novotný
- Člen dozorčí rady (volený zaměstnanci) od 24. 1. 2022
Radek Mucha
- Člen dozorčí rady (volený zaměstnanci) od 24. 1. 2022
Vít Doležálek
- Nezávislý člen dozorčí rady od 29. 6. 2022
Eva Hanáková
- Nezávislá členka dozorčí rady od 29. 6. 2022
Jiří Kadrnka
- Nezávislý člen dozorčí rady od 29. 6. 2022
Vratislav Košťál
- Nezávislý člen dozorčí rady od 24. 11. 2022
Václav Kučera
- Nezávislý člen dozorčí rady od 24. 11. 2022
Milan Wagner
- Člen dozorčí rady (volený zaměstnanci) od 24. 1. 2022
Martin Půta
- Člen dozorčí rady od 24. 6. 2024