Mám elektřinu od ČEZ

Máte už účet
v čez on-line?

Svoje žáležitosti vyřídíte snadno a on-line, z domova nebo dovolené, prostě odkudkoliv chcete.

Nejčastěji potřebujete vyřešit

Dali jsme na jedno místo nejčastější požadavky, které zákazníci řeší. Stačí kliknout a dostanete se na formulář, kde svůj požadavek rovnou zadáte.

Elektřina i plyn od čez

Odebírejte elektřinu i plyn od ČEZ a vyřešte vše ohledně energií pod jednou střechou.

Zjistit více

Nenašli jste, co jste hledali?

Zavolejte nám, napište nebo navštivte jednu z našich 76 poboček, rádi vám pomůžeme.


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

Vážení zákazníci,

v případě, že jste se rozhodli obrátit na Ombudsmana ČEZ se svým podnětem, můžete v rámci pilotního projektu vyzkoušet také chat, který naleznete na této stránce v jejím pravém dolním roku. Komunikovat prostřednictvím chatu můžete s Ombudsmanem ČEZ mezi 9 a 14 hodinou.

S úctou

Josef Sedlák

Ombudsman ČEZ