OCITLI JSTE SE V NÁROČNÉ FINANČNÍ SITUACI?

Jak nejlépe postupovat, pokud máte potíže s platbou zvýšených záloh nebo se zaplacením vysokého nedoplatku?

Současné ceny energií a končící dodavatelé energií komplikují finanční situaci velkému počtu zákazníků. Pro mnohé je situace tak těžká, že žijí v obavě, zda na zaplacení energií nebo jiných závazků vystačí finance. Připravili jsme pro vás několik informací, které můžete využít, pokud se v podobné situaci nalézáte i vy.

ZÁKLADEM JE SPOLEČNÁ KOMUNIKACE

Snažíme se vám všem v každé situaci poskytnout co nejpřesnější informace, protože věříme, že vzájemná komunikace a informovanost jsou základem úspěchu.

Pokud váš dodavatel zkrachoval a my jsme se stali vaším dodavatelem poslední instance (DPI), dostali jste od nás dopis s informacemi o zahájení dodávky v režimu DPI a informaci k platbám. Pokud jste od nás žádnou informaci neobdrželi (nemusíme mít například vaše aktuální kontaktní údaje), neprodleně nás kontaktujte na naší bezplatné zákaznické lince 800 810 820.

Připravili jsme pro vás také několik speciálních stránek, na kterých se dozvíte a vyřešíte vše potřebné:

  • Informace k DPI přehledně na jednom místě
  • Osvobození od DPH za elektřinu a plyn
  • Formulář pro zadání vašich aktuálních kontaktních údajů
  • Nezávislá Poradna při finanční tísni


  • PŘIŠEL VÁM PŘÍLIŠ VYSOKÝ NEDOPLATEK VE VYÚČTOVÁNÍ? ROZLOŽTE SI JEHO PLATBU DO NĚKOLIKA MĚSÍCŮ

    Nabízíme vám možnost postupného splácení nedoplatku ve vyúčtování. Nedoplatek si můžete rozložit do menších částek a uhradit ho postupně až během deseti měsíců. Zároveň si můžete nastavit datum splatnosti, kdy chcete jednotlivé splátky hradit. Po odeslání vašeho požadavku připravíme splátkový kalendář a pošleme vám přehled splátek včetně údajů potřebných k platbě. Začněte prosím zadáním svého EAN. Najdete ho na vyúčtování nebo e-mailu, ve kterém jsme vás o možnosti rozložení nedoplatku do splátek informovali.

    VAŠÍ SITUACI ROZUMÍME A RÁDI BYCHOM VÁM DOPORUČILI, JAK JI DÁLE ŘEŠIT

    Každý problém se nejlépe řeší s někým, kdo mu rozumí a může vám z něj pomoci najít cestu ven. Pokud se nacházíte v tíživé situaci, můžete se obrátit na specializovanou Poradnu při finanční tísni, která ji pomáhá našim zákazníkům řešit.

    Poradna je tu proto, aby vám poradila s hospodařením v rámci rodinného rozpočtu. Pomůže vám najít způsob, jak uspořit či jak získat další zdroj příjmů. Zkonzultuje s vámi možnosti řešení závazků ve vztahu k naší společnosti či státu nebo dalším organizacím.

    Všechny služby poradny jsou zdarma.

    Bezplatná linka poradny: 800 722 722

    E-mail poradny: poradna@financnitisen.cz

    Stránky poradny s dalšími informacemi najdete na www.financnitisen.cz.


    Pro informace o síti pokračujte zde
    Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

     

    POZOR NA PODVODNÉ REKLAMY!

    Na internetu se množí falešné reklamy zneužívající známé logo a dobré jméno Skupiny ČEZ.

    Pokud na takovou reklamu narazíte, buďte maximálně obezřetní. Nenaleťte podvodníkům.

    Více informací

     

    V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

    Mějte zakrytá
    ústa a nos
    respirátorem nebo
    nanorouškou

    Při čekání dodržujte odstup 2 metry

    Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

    Upozornění

    Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

    Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


    Více informací