800 810 820

Seznamte se s novou generací tarifů mobilu od ČEZ

Naše stávající tarify už pomalu přestávaly stačit tomu, jak spolu komunikujete a využíváte internet.
A v poslední době se to projevilo ještě více. Nové tarify proto obsahují více volání a internetu.

Proč naše tarify nahrazujeme novými?

Proč naše tarify nahrazujeme novými?

Kdy a jak změna proběhne?

Kdy a jak změna proběhne?

Jak se změní váš tarif?

Jak se změní váš tarif?

Nové tarify od čez

Zde najdete seznam všech našich nových balíčků i jejich výhodných kombinací. Měsíční cena za balíčky je uvedena včetně DPH.


Balíčky s neomezeným voláním

Nejvýhodnější neomezené hlasové a SMS tarify vždy s porcí dat.

Neomezené volání a SMS s 300 MB 349 Kč
Neomezené volání a SMS s 800 MB 399 Kč
Neomezené volání a SMS s 2 GB 499 Kč
Neomezené volání a SMS s 6 GB 599 Kč
Neomezené volání a SMS s 12 GB 729 Kč
Neomezené volání a SMS s 35 GB 949 Kč

kombinovatelné balíčky

Nakombinujte si libovolně volné minuty, SMS a internet přesně tak, jak to potřebujete. V názvu balíčku je obsažen počet volných jednotek pro snadnou orientaci. Nevyčerpané jednotky z balíčků Volání a SMS vám vždy převedeme do následujícího zúčtovacího období.

Volání
Volání 0 19 Kč
Volání 25 39 Kč
Volání 75 129 Kč
Volání 150 179 Kč
Volání 300 229 Kč
SMS
SMS 75 59 Kč
SMS 200 99 Kč
Data
Internet 300 MB 69 Kč
Internet 800 MB 119 Kč
Internet 2 GB 179 Kč
U jakékoli kombinace volání, SMS a internetu si můžete navíc aktivovat Neomezené volání a SMS do sítě ČEZ za 49 Kč.

Samostatné datové tarify

Čistě datové tarify – třeba do tabletu nebo druhého slotu vašeho telefonu.

Data 25 MB 25 Kč
Data 3 GB 199 Kč
Data 20 GB 449 Kč

6 důvodů, proč používat mobil od čez

Výhodné datové balíčky a neomezené hlasové tarify, navíc vždy s velkou porcí dat.

Po vyčerpání sjednaného datového objemu data nezastavíme, pouze zpomalíme.

Libovolné kombinace, poskládejte si naše balíčky bez omezení.

Všechny tarify jsou zcela bez závazků. Můžete je měnit tak, jak budete zrovna potřebovat.

Zdarma u nás máte aktivaci i výměnu SIM.

Online samoobsluha ČEZ ON‑LINE, kde si vše vyřešíte jednoduše z domova.

Co dělat, když něco chcete jinak?

Máte zájem o jiný nový tarif? Chcete poradit s jeho výběrem? Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Zavolejte nám na *84

7 dní v týdnu od 7 do 20 hodin

NEBO přijďte na pobočku

Mapa kontaktních míst

Mohlo by vás zajímat

Ke změně na novou generaci tarifů dochází v den, který vám byl oznámen ve vyúčtování. Zpravidla se tak děje v nočních hodinách. Nemusíte se obávat, k výpadku služeb nedojde.

Jelikož ke změně balíčků a tarifů dochází zpravidla v průběhu zúčtovacího období, bude vaše první vyúčtování po změně obsahovat původní i nové nastavení balíčků a tarifů. Rozdělíme vám ho přesně podle počtu dnů s původním a novým nastavením.

Pokud v den migrace, který jsme vám oznámili ve vyúčtování, budou vaše služby zablokovány (např. z důvodu výměny SIM, prodlení s úhradou vyúčtování apod.), migrace na novou generaci tarifů v tomto termínu neproběhne. K migraci dojde po obnovení poskytování služeb, a to v náhradním termínu, který vám oznámíme formou vyúčtování či samostatného dopisu/e-mailu.

Ne, současné nastavení ostatních služeb bude zachováno. Nemusíte měnit SIM kartu, či jakékoliv jiné nastavení například v ČEZ ON-LINE.

U kombinovatelných balíčků je po vyčerpání sjednaného objemu jednotek cena za volání 2,90 Kč za minutu, za SMS 1,50 Kč a za MMS 5 Kč. U samostatných datových tarifů je cena za volání 3,90 Kč za minutu, za SMS 1,90 Kč a za MMS 5 Kč.

Ano, vše funguje tak, jak jste byli zvyklí. O objemech dat a jejich cenách se dozvíte více v ceníku.

O cenách a podmínkách jednotlivých tarifů/balíčků se dozvíte vše potřebné v ceníku.

Ne, naše číslo bankovního účtu zůstává stejné, stejně tak váš variabilní symbol. Pohlídejte si případně jen výši limitu, který máte u inkasa nastavený.

Změnu v zasílání vyúčtování na bezplatnou elektronickou formu vyúčtování provedete jednoduše v ČEZ ON-LINE nebo nám zavolejte na bezplatnou zákaznickou linku *84 a my vám rádi pomůžeme.

Nevyčerpané volné minuty a SMS z balíčku Volání a balíčku SMS se převádí vždy do následujícího zúčtovacího období (v dalším období se převedené jednotky čerpají vždy jako první). Nevyčerpaná data z datových balíčků a tarifů se nepřevádí, s výjimkou extra dokoupených dat (tzv. EXTRA FUP).

Ke změně balíčků a tarifů na novou generaci dojde v průběhu zúčtovacího období. Z původního balíčku proto bude účtována poměrná část jeho ceny. U nové generace tarifů bude měsíční platba taktéž účtována poměrnou částí jeho ceny. Stejně se postupuje při výpočtu množství volných jednotek. Výjimku tvoří datové balíčky, u kterých se měsíční cena účtuje poměrnou částí, ale data jsou vždy poskytnuta v plné výši.

Při přechodu do nové generace tarifů dojde ke zrušení volných jednotek převedených z minulého zúčtovacího období v případě, že již nedošlo k jejich vyčerpání (v rámci zúčtovacího období se vždy čerpají jako první).

Pokud vám vybraná varianta z nové generace tarifů nevyhovuje, můžete si snadno od 1. 8. 2021 nastavit jinou preferovanou kombinaci prostřednictvím ČEZ ON-LINE, na bezplatné zákaznické lince *84 nebo v libovolném kontaktním místě, případně smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací k datu migrace, které vám bylo oznámeno, bez sankce ukončit.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde