Zpět

Co mám dělat, když mi přišla upomínka?

Nestihli jste zaplatit vyúčtování za telefonní služby včas? Upozornění na platbu po splatnosti vám pošleme e mailem, SMS nebo korespondenčně.

Při placení použijte variabilní symbol uvedený v upomínce. Přijetí platby si můžete ověřit v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE. Úhradu proveďte obratem, připsání platby může trvat až 3 pracovní dny, předejdete tím zbytečným komplikacím.

Pomohly Vám uvedené informace?


Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde

 

POZOR NA PODVODNÉ REKLAMY!

Na internetu se množí falešné reklamy zneužívající známé logo a dobré jméno Skupiny ČEZ.

Pokud na takovou reklamu narazíte, buďte maximálně obezřetní. Nenaleťte podvodníkům.

Více informací

 

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací