Zpět

Co mám dělat, když neproběhla platba nebo jsem nestihl/a zaplatit?

Neproběhla vaše inkasní platba, selhal trvalý příkaz nebo jste jen zapomněli zaplatit? Platbu proveďte co nejdříve pomocí internetové samoobsluhy ČEZ ON-LINE nebo převodem ze svého bankovního účtu na jeden z účtů společnosti ČEZ Prodej:

4444442/0800 – pokud jste zákazník České spořitelny, a.s.

844844844/0300 – pokud jste zákazník ČSOB, a.s.

7770227/0100 – pokud jste zákazník Komerční banky, a.s., nebo jiné banky

Přijetí platby si můžete kdykoliv ověřit v internetové samoobsluze ČEZ ON-LINE.

Pamatujte, že připsání platby na účet může trvat až 3 dny.

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde