Své požadavky vyřešíte pohodlně online

Díky aplikaci ČEZ ON-LINE vyřešíte většinu svých požadavků z pohodlí domova.

S aplikací ČEZ ON-LINE máte správu všech svých odběrných míst pod palcem. Kvůli změně záloh nebo adresy, nastavení způsobu vrácení přeplatku nebo zadání samoodečtu nemusíte nikam chodit a zabere vám to jen pár minut.

Přehled o účtu kdekoli s mobilní aplikací

S mobilní aplikací ČEZ ON-LINE máte přehled o všech svých odběrných místech vždy po ruce.

Nainstalujte si do telefonu aplikaci ČEZ ON-LINE a informace o svých odběrných místech, platbách za energie a mobilních službách budete mít kdykoli a kdekoli.

Bezplatná zákaznická linka

Potřebujete pomoc nebo s něčím poradit? Jednoduše nám zavolejte.

Naši operátoři jsou pro vás k dispozici každý den od 7 do 20 hodin.

Rádi zavoláme i my vám

Stačí, když nám na sebe necháte kontakt.

Na našich stránkách najdete formulář, kam stačí vyplnit váš kontakt, a my se vám co nevidět ozveme.

Osobně nás můžete navštívit na více jak 70 místech

Máte nejraději osobní kontakt? Stavte se za námi na kontaktním místě.

Naši specialisté vás rádi osobně přivítají na více jak 70 kontaktních místech po celé České republice. Návštěvu si můžete předem domluvit na konkrétní termín.

Způsob placení je na vás

U nás si sami vyberete způsob placení, který vám vyhovuje nejvíce.

Ať už je to platba převodem, platební kartou on-line, inkasem, přes SIPO, složenkou, přes bankomat nebo třeba terminál Sazky, je to jen a jen na vás.

Můžete se na nás spolehnout

Našich zákazníků si vážíme a jednáme s nimi na rovinu.

Máme férové ceny a smluvní podmínky neměníme podle nálady. Když slíbíme, že se vám ozveme, můžete s tím počítat.

Naše ceníky nemlží

Víme, že ceníky energií nejsou zrovna jednoduché, proto jsme se snažili udělat je co nejsrozumitelnější.

V našich cenících elektřiny a plynu najdete úplnou cenu, tedy jak obchodní, tak distribuční část ceny.

Sami si spočítáte, kolik s námi zaplatíte

Na našich stránkách najdete jednoduché kalkulačky.

V kalkulačkách si snadno spočítáte náklady za energie s našimi produkty.

Pomůžeme vám v nestandardních situacích

Jak se říká - dobrá rada je nad zlato.

Při řešení nestandardních situacích vám pomůžeme jak jen budeme moct.

Máme chuť se neustále zlepšovat

Vaše zpětná je pro nás důležitá, abychom věděli, v čem se můžeme zlepšit, nebo čím jsme vás potěšili.

Pravidelně hodnotíme, jak jste vy, naši zákazníci, s námi spokojeni. Co zjistíme, si bereme k srdci a děláme vše proto, abychom se neustále zdokonalovali.

Nezávislý ombudsman je tu pro vás

Pokud nejste spokojeni s řešením vaší reklamace nebo stížnosti, můžete se obrátit na nezávislého ombudsmana.

Ombudsman vám odpoví maximálně do 30 dní, ale zpravidla to bývá dříve.

Služby pod jednou střechou

Jsme partner pro vaši domácnost.

U nás najdete celou řadu služeb pro domácí pohodlí, od dodávky energií až po výhodné volání.

Nespíme na vavřínech, inovujeme

Našim cílem je přinášet vám co nejlepší produkty a služby.

V jednom kuse pracujeme na nových službách a zdokonalování těch současných. Uvádíme do života řešení, která vám denně zjednodušují život.

Víme, jak ušetřit za energie

Kdo jiný by to měl vědět, lépe než my. A rádi se s vámi o to podělíme.

Díky našim zkušenosti a chytrým řešením vám umíme poradit, jak ušetřit za energie.

Informace o odstávkách dostanete ve správný čas

Víme, že odstávka není příjemná věc. Když už jí musíme udělat, dáme vám o tom vědět.

O plánovaných odstávkách energií informujeme s předstihem e-mailem a SMS, abyste se mohli včas připravit.