Své požadavky vyřešíte pohodlně online

Díky aplikaci ČEZ ON-LINE vyřešíte většinu svých požadavků z pohodlí domova.

S aplikací ČEZ ON-LINE máte správu všech svých odběrných míst pod palcem. Kvůli změně záloh nebo adresy, nastavení způsobu vrácení přeplatku nebo zadání samoodečtu nemusíte nikam chodit a zabere vám to jen pár minut.

Přehled o účtu kdekoli s mobilní aplikací

S mobilní aplikací ČEZ ON-LINE máte přehled o všech svých odběrných místech vždy po ruce.

Nainstalujte si do telefonu aplikaci ČEZ ON-LINE a informace o svých odběrných místech, platbách za energie a mobilních službách budete mít kdykoli a kdekoli.

Bezplatná zákaznická linka

Potřebujete pomoc nebo s něčím poradit? Jednoduše nám zavolejte.

Naši operátoři jsou pro vás k dispozici každý den od 7 do 20 hodin.

Rádi zavoláme i my vám

Stačí, když nám na sebe necháte kontakt.

Na našich stránkách najdete formulář, kam stačí vyplnit váš kontakt, a my se vám co nevidět ozveme.

Osobně nás můžete navštívit na více jak 70 místech

Máte nejraději osobní kontakt? Stavte se za námi na kontaktním místě.

Naši specialisté vás rádi osobně přivítají na více jak 70 kontaktních místech po celé České republice. Návštěvu si můžete předem domluvit na konkrétní termín.

Způsob placení je na vás

U nás si sami vyberete způsob placení, který vám vyhovuje nejvíce.

Ať už je to platba převodem, platební kartou on-line, inkasem, přes SIPO, složenkou, přes bankomat nebo třeba terminál Sazky, je to jen a jen na vás.

Můžete se na nás spolehnout

Našich zákazníků si vážíme a jednáme s nimi na rovinu.

Máme férové ceny a smluvní podmínky neměníme podle nálady. Když slíbíme, že se vám ozveme, můžete s tím počítat.

Naše ceníky nemlží

Víme, že ceníky energií nejsou zrovna jednoduché, proto jsme se snažili udělat je co nejsrozumitelnější.

V našich cenících elektřiny a plynu najdete úplnou cenu, tedy jak obchodní, tak distribuční část ceny.

Sami si spočítáte, kolik s námi zaplatíte

Na našich stránkách najdete jednoduché kalkulačky.

V kalkulačkách si snadno spočítáte náklady za energie s našimi produkty.

Pomůžeme vám v nestandardních situacích

Jak se říká - dobrá rada je nad zlato.

Při řešení nestandardních situacích vám pomůžeme jak jen budeme moct.

Máme chuť se neustále zlepšovat

Vaše zpětná je pro nás důležitá, abychom věděli, v čem se můžeme zlepšit, nebo čím jsme vás potěšili.

Pravidelně hodnotíme, jak jste vy, naši zákazníci, s námi spokojeni. Co zjistíme, si bereme k srdci a děláme vše proto, abychom se neustále zdokonalovali.

Nezávislý ombudsman je tu pro vás

Pokud nejste spokojeni s řešením vaší reklamace nebo stížnosti, můžete se obrátit na nezávislého ombudsmana.

Ombudsman vám odpoví maximálně do 30 dní, ale zpravidla to bývá dříve.

Služby pod jednou střechou

Jsme partner pro vaši domácnost.

U nás najdete celou řadu služeb pro domácí pohodlí, od dodávky energií až po výhodné volání.

Nespíme na vavřínech, inovujeme

Našim cílem je přinášet vám co nejlepší produkty a služby.

V jednom kuse pracujeme na nových službách a zdokonalování těch současných. Uvádíme do života řešení, která vám denně zjednodušují život.

Víme, jak ušetřit za energie

Kdo jiný by to měl vědět, lépe než my. A rádi se s vámi o to podělíme.

Díky našim zkušenosti a chytrým řešením vám umíme poradit, jak ušetřit za energie.

Informace o odstávkách dostanete ve správný čas

Víme, že odstávka není příjemná věc. Když už jí musíme udělat, dáme vám o tom vědět.

O plánovaných odstávkách energií informujeme s předstihem e-mailem a SMS, abyste se mohli včas připravit.

Opatření koronavirus

V návaznosti na mimořádná opatření MZd a rozhodnutí Skupiny ČEZ mají všichni dodavatelé i jejich poddodavatelé povinnost zajistit testování svých zaměstnanců na Covid-19.


Zajištění této povinnosti zaměstnanec dodavatele prokáže jedním z následujících způsobů:

  • Potvrzení o negativním výsledku AG/PCR testu (ne starší než 7 dní)
  • Potvrzení od lékaře (může být i od lékaře z hygieny) nebo úplnou SMS (včetně osobních nacionálií a podpisu zdravotnického zařízení provádějícího test) o prodělání onemocnění COVID-19 v předchozích 90 dnech
  • Oficiální výtisk zprávy z laboratoře provádějící testy o negativním výsledku testu na onemocnění COVID-19 (ne starší než 7 dní)
  • Čestné prohlášení o negativním výsledku tzv. samotestu (ne starší než 7 dní)
  • Certifikát o očkování proti onemocnění COVID-19

Zaměstnanci dodavatelů, kteří nesplní povinnosti spojené s testováním Covid-19 nemohou vstoupit do prostor Skupiny ČEZ.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“. Smluvní partneři mají v současné době zavřeno.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

NAVŠTIVTE ELEKTRÁRNU ON-LINE

 

  • Jak funguje elektrárna?
  • Kde vzniká elektřina?
  • Jaké existují zdroje energie?

Nechte se virtuálně nabít vědomostmi o energetice!

 

PRO ŠKOLY PRO VEŘEJNOST