ČEZ SERVIS
VYTÁPĚNÍ

Starosti o váš plynový kotel pusťte z hlavy. O vše se postaráme za vás.

Jsme s vámi i v této složité situaci. Abyste měli po topné sezóně co nejdříve provedený servis kotle a kontrolu spalinové cesty, od 4. 5. 2020 budeme opět provádět servisní prohlídky. Pro naší i vaší bezpečnost vás prosíme, abyste dodržovali opatření, o kterých se více dozvíte v otázkách a odpovědích.

Co je ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ?

ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je kompletní služba, která se postará o váš plynový kotel a to v podobě jak jednorázového servisu plynového kotle a kontroly spalinové cesty, tak i asistenčních služeb pro zdroje tepla s nonstop linkou pro zajištění oprav.

Využijte naši službu a připravte svůj kotel na další zimu už dnes. Naši zkušení servisní technici se postarají, aby váš kotel topil bezpečně, spolehlivě a úsporně vždy, když ho budete potřebovat. Bez dlouhého čekání a jednoduše.

ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ pro vás za 199 Kč měsíčně zajistí

  • pravidelnou kontrolu spalinové cesty, její čištění a roční servis plynového kotle v jeden den
  • termíny kontrol, na které budeme myslet za vás a včas se s nimi vždy připomeneme
  • profesionálního technika s osvědčením k servisu kotle
  • doklady o kontrolách, které u nás uložíme pro případ ztráty
  • bonusovou asistenční službu 24 hodin 7 dní v týdnu
  • v případě nevyhovujícího stavu vašeho kotle připravíme nezávaznou nabídku na nové zařízení.
  • odborně poradíme při výběru typu vytápění, dovezeme, nainstalujeme a postaráme se i o servis
  • vyplňte náš jednoduchý formulář, zabere vám to jen pár minut

Díky našemu pravidelnému servisu se vám sníží spotřeba energie až o 15 %, prodlouží životnost kotle a sníží riziko případné havárie.

React App

Co mi to přinese?

Bezpečí - Díky pravidelným kontrolám svého plynového kotle a spalinových cest chráníte sebe i svůj majetek před případnou havárií či požárem. Největším rizikem špatně seřízeného plynového kotle je unikání oxidu uhelnatého, který může zapříčinit i smrtelnou otravu.

Jistotu – Pouze kvalitně provedený servis zajistí bezproblémový chod plynového kotle, spolehlivý provoz a pomáhá předcházet nejčastějším závadám, které přijdou v nejméně vhodnou dobu.

Úsporu –- Neméně důležitým přínosem jsou také výrazně nižší náklady za energie. Správný servis kotle zajistí prodloužení jeho životnosti.

Pomoc – V případě havárie nám jednoduše zavolejte a my už vám rádi se vším pomůžeme.

Mám zájem o servis vytápění od ČEZ

Zavolejte nám na 371 100 333 nebo nám zanechte zprávu a my se vám ozveme.
Provádění servisů spadá do výjimky dle vládního nařízení.

Opatření koronavirus

V souvislosti s přijímanými preventivními opatřeními pro snížení rizik nákazy koronavirem přistupuje ČEZ, a. s., k omezování setkávání větších skupin osob. Opatření se týká také organizace školení vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD. Z toho důvodu přistupujeme k mimořádnému operativnímu prodloužení platnosti kvalifikace vedoucích práce a odpovědných osob dodavatelů KE/EVD o jeden rok.

Vedoucím práce a odpovědným osobám, kterým končí platnost školení v období od 9.3.2020 do 31.12.2020, bude automaticky prodloužena jeho platnost o 1 rok, tj. na stejné datum do roku 2021.
Zároveň vás tímto vyzýváme k pečlivému zvážení nutnosti školení nových vedoucích práce a odpovědných osob (včetně těch, kterým skončila platnost školení před 9. 3. 2020) v případech, kdy jste schopni činnosti vykonávané na našich provozovnách vykrýt stávajícími, již proškolenými, zaměstnanci.

V případech, kdy školení nového vedoucího práce a odpovědné osoby je z provozních hledisek nezbytné, pak bude zajištěno stávajícím způsobem.

Přizpůsobte organizaci práce na provozovnách ČEZ KE/EVD takovým způsobem, abyste ji byli schopni vykonávat v největší možné míře pomocí stávajících, již vyškolených vedoucích práce.

Uplatněte stejná opatření ve vašich firmách i u vašich subdodavatelů.

Úplná informace je na webových stránkách školení dodavatelů.

 

stěhujeme se

Vážení zákazníci,

 

institut Ombudsmana ČEZ od 1. července 2020 změní své pracoviště. Nově nás od uvedeného data najdete na adrese Jemnická 1138/1, 140 00 Praha 4.

 

Věřím, že i v nových prostorách Vám já a můj tým budeme k dispozici k Vaší plné spokojenosti.

 

S úctou

 

Josef Sedlák
Ombudsman ČEZ