Skip to Content
Záleží nám na tom, abyste měli pořád co nejlepší ceny

V létě jsme zlevnili více než milionu domácností a budeme v tom pokračovat.

Získejte až3000 KčBONUS
Objevte nabídku pro vás

Nabídka je nezávazná a je jen na vás, jestli ji využijete.

O jaký produkt máte zájem?
Jak přistupujete k energiím?
Víte, že...Letos už po několikáté našim zákazníkům snižujeme ceny. Být u ČEZ se vyplatí.
  • Bonus získá každý zákazník, který své odběrné místo převede od jiného dodavatele k ČEZ Prodej, a.s., a uzavře smlouvu na produkt Elektřina EXTRA nebo Plyn EXTRA zanecháním kontaktu na www.cez.cz/prejdete nebo telefonickým kontaktováním na 800 900 700, tzn. bonus nelze získat při online sjednání.
  • Výše bonusu se odvíjí od spotřeby odběrného místa a nastavené zálohy:
Elektřina     Plyn
Bonus Spotřeba Záloha Bonus Spotřeba Záloha
1 000 Kč 0 až 1,99 MWh 500 Kč a více 500 Kč 0 až 9,99 MWh 190 Kč a více
2 000 Kč 2 až 7,99 MWh 1 000 Kč a více 1 500 Kč 10 až 19,99 MWh 1 100 Kč a více
3 000 Kč 8 MWh a více 1 500 Kč a více 4 000 Kč 20 MWh a více 2 000 Kč a více
  • Sjednaný bonus vám vyplatíme automaticky na váš bankovní účet nejpozději do 30 dnů od zahájení dodávky energií, podmínkou výplaty je uzavření smlouvy v době platnosti nabídky bonusu.
  • Detailní podmínky jsou součástí návrhu smlouvy.
  • Bonus není možné kombinovat s jinou akcí (např. poukázkami).
  • Nabídku bonusu k produktům EXTRA můžeme jednostranně odvolat. Informaci o konci nabídky bonusu vždy uveřejníme na těchto stránkách 5 pracovních dní před jejím ukončením.
Přejděte k nejdůvěryhodnějšímu dodavateli energií
Vaše důvěra a spokojenost je pro nás na prvním místě

Vaše důvěra a spokojenost je pro nás na prvním místě

Už po několikáté jsme obhájili prvenství v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka v kategorii dodavatelů energií.

Všechno si vyřídíte online

Všechno si vyřídíte online

A to jak na počítači, tak v mobilu. V MŮJ ČEZ si na pár kliků upravíte zálohy, zadáte samoodečet, kouknete na vyúčtování nebo třeba změníte kontaktní údaje.

Přechod k nám vyřídíme za vás

Přechod k nám vyřídíme za vás

Papírování spojené se změnou dodavatele energií rádi vyřídíte za vás. Postaráme se i o komunikaci s vaším stávajícím dodavatelem.

Přejděte k ČEZ ještě dnes

Zanechte nám kontakt a naši experti se vám ozvou

Vámi zadané osobní údaje bude jako správce zpracovávat společnost ČEZ Prodej, a.s., sídlem Duhová 425/1, 140 53 Praha 4, IČO 27232433, za účelem nabídky produktů a služeb. Podrobnosti jsou uvedeny v Informaci o zpracování osobních údajů.

  • Zavolejte nám

    Zavolejte nám

    Volat můžete v libovolný den včetně víkendů od 7:00 do 20:00. 

    Volat 800 900 700
  • Zastavte se u nás

    Zastavte se u nás

    Vyberte si z naší početné sítě kontaktních míst po celé republice. 

    MAPA KONTAKTNÍCH MÍST
Přejít k nám je jednoduché
1

Spojíme se

2

Vybereme ideální řešení

3

Podepíšete smlouvu a zbytek vyřídíme za vás

Garantujeme bezproblémovou změnu dodavatele:
  • Bez starostí – papírování vyřešíme za vás.
  • Bez výpadku – všechno poběží tak, jak má.
  • Bez technika – není ho potřeba.
Pro stávající zákazníky

Nejčastěji řešíte

Stěhujete se, kupujete či prodáváte nemovitost nebo jednoduše potřebujete vyřešit převod elektřiny nebo plynu na jiného zákazníka? S tím vám rádi pomůžeme. Vyberte situaci, která odpovídá vašim potřebám:

Dostali jste vyúčtování a nové zálohy a nejste si jistí, proč jsme zálohy nastavili právě v této výši? Chcete mít jistotu, že si zálohy upravíte správně?Projděte si našeho průvodce zálohami a zjistíte, co vše ovlivňuje výši záloh, jak můžete zpřesnit jejich nastavení, případně co udělat, když nechcete zálohy měnit s každým vyúčtováním.

Nejrychlejší způsob, jak změnit výši záloh je v samoobsluze MŮJ ČEZ.

  • Opište si výrobní číslo elektroměru. Budete ho potřebovat pro nahlášení samoodečtu, ale také pro kontrolu, že opisujete stav elektroměru, který je váš (pokud bydlíte v bytovém domě, bude na jednom místě více elektroměrů). Číslo elektroměru najdete v MŮJ ČEZ nebo na posledním vyúčtování.
  • Opište stav. Opište aktuální spotřebu před desetinnou čárkou (udávají se celá čísla bez zaokrouhlování). Pokud máte vysoký a nízký tarif, je nutné opsat obě hodnoty. Vysoký tarif je na elektroměru označen jako T1, nízký tarif jako T2.
  • Nahlaste nám stav elektroměru. Stav elektroměru můžete nahlásit prostřednictvím MŮJ ČEZ.
Otevřít podporu
Phone Icon

Pokud chcete řešit nastavení své smlouvy

800 810 820

Denně od 7 do 20 hodin