Zajímá nás, co si myslíte, a vycházíme vám vstříc úpravou stávajících služeb a tvorbou nových. Ročně telefonicky oslovíme 40 000 z vás, abychom získali cennou zpětnou vazbu. Na tu se s pomocí tabletů ptáme také v zákaznických centrech. „Všechny vaše připomínky pečlivě analyzujeme a žádný zajímavý podnět rozhodně nezapadne,“ říká Ladislav Bárta, který má na starost inovaci služeb Skupiny ČEZ.
Každý den pečlivě sledujeme vaši spokojenost s našimi službami a máme propracovaný systém, který při každém náznaku nespokojenosti spouští alarm vyžadující řešení situace. Mnoho změn, které vzešly z vašich připomínek, jsme již zavedli.
Rychlejší vyřízení požadavků
Třeba čekání v zákaznickém centru si můžete zkrátit brouzdáním po internetu na naší wi-fi. K občerstvení vám nabídneme vodu, případně si můžete dát kávu z našeho automatu. Zkrátili jsme také více než o polovinu hlasový rozcestník zákaznické a poruchové linky.
Obsluhu v zákaznických centrech a na zákaznické lince opakovaně školíme, abychom zkrátili čas potřebný k vyřízení vašich požadavků. „Už v loňském roce se nám povedlo zkrátit tuto dobu o 60 %. K dispozici máme tým odborníků, který pomůže vyřešit složité otázky týkající se energetického zákona, dodávek elektřiny a plynu, nemovitostí, dědictví, konkurzů nebo nabídek elektronických aukcí,“ doplňuje Ladislav Bárta.
Pohodlně kdykoliv a odkudkoliv
Nezapomínáme ale ani na zákazníky, kteří si informace hledají nejraději na internetu. Podle statistik navštíví web www.cez.cz ročně kolem 2,6 milionu unikátních uživatelů. Z důvodu zvýšení uživatelského komfortu jsme se rozhodli vylepšit design a orientaci na webu. Pro ty, kdo mají rádi volnost a možnost ovládat své služby kdykoliv a odkudkoliv, máme k dispozici široké spektrum nástrojů v mobilní i webové aplikaci ČEZ ON-LINE.
Na co se můžete s ČEZ těšit
Kromě toho, že inovujeme stávající služby, rozšiřujeme je i o nové. Přidáme tedy i malou ochutnávku toho, na co se můžete v nejbližší době těšit. Budujeme síť prověřených partnerů, abychom vám ve spolupráci s nimi poskytli kompletní servis. Vybrané nabídky již s některými z vás konzultujeme, a pokud se setkají s úspěchem, nabídneme je od začátku roku 2016 plošně. Jedná se například o revize domácích plynových zařízení či alternativní měření. V průběhu příštího roku vám chceme představit také detektory na oxid uhličitý, pojištění domácnosti či chytrou regulaci vytápění přes mobilní aplikaci.