Nahlášení samoodečtu

Nemůžete být doma zrovna ve chvíli, kdy se má provést odečet stavu vašeho elektroměru/plynoměru? Pokud je elektroměr/plynoměr přístupný, pak není vaše účast při odečtu nutná. V případě, že je váš elektroměr/plynoměr nepřístupný, pak nám můžete nahlásit stav vašeho elektroměru/plynoměru sami.

Tip pro vás

Nevíte si rady, jak správně z vašeho elektroměru odečíst stavy?

S naším online průvodcem elektroměry to dokážete snadno.

Samoodečet můžete nejjednodušeji nahlásit online přes Samoobsluhu nebo prostřednictvím ČEZ ON-LINE z pohodlí vašeho domova v záložce Požadavky/Technické činnosti/Zadání samoodečtu.

Pokud přístup do ČEZ ON-LINE ještě nemáte, neváhejte se zaregistrovat, zjednodušíte si vyřizování i ostatních požadavků.

Samoodečet můžete také nahlásit na Zákaznické lince ČEZ Prodej 800 810 820. Pro nahlášení samoodečtu si připravte zákaznické číslo, číslo odběrného místa nebo číslo elektroměru (vše naleznete na vaší poslední faktuře za elektřinu/plyn od Skupiny ČEZ) a stavy elektroměru (hodnoty vysokého tarifu /VT/ a nízkého tarifu /NT/)/plynoměru. Následně se prosím řiďte pokyny telefonního automatu.

Váš samoodečet můžeme přijmout nejpozději do 30 kalendářních dnů po jeho odečtení (dle vyhlášky o pravidlech trhu č. 541/2005 Sb. §32, odst. 9).

Pokud si v jakémkoliv kroku nebudete vědět rady, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku ČEZ Prodej 800 810 820. Obrátit se na nás můžete také prostřednictvím kontaktního formuláře Napište nám.